Afstelling probleem?

Roan12345

Member
Hallo,

Ik heb na me oude roze top een mk2 sport pro gemonteerd. Rijdt erg lekker. Trok heel klein beetje auto wheelie. Toen kleinere sproeier en luchtschroef wat gedraaid en trekt nu veel beter

Maar na ff rijden was ie en wat warm 62 graden en ging ie na gas geven of tijdens gas geven viel ie weg. Gas geven deed dan ff helemaal niks. Tot ik het weer losliet en ff daarna weer gas gaf. Tijdens dat gas geven dat ie niks deed had je geen bwaaap of iets. Komt dit door de temperatuur of.. door iets anders.
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat ie toch wat te arm loopt trek effe de bougie eruit en loop dat even na als dat allemaal oke is moet je even reageren hele ik je verder
 
Ik denk dat ie toch wat te arm loopt trek effe de bougie eruit en loop dat even na als dat allemaal oke is moet je even reageren hele ik je verder
Bougie is mooi bruin en aan een kant wat zwartig. Weet niet of het aan de bougie ligt maar hij is altijd op 1 plekje wat donkerder
 
Cilinder koeling goed ontlucht?
Jazeker
Post automatically merged:

Hij deed dit eerst niet, toen heb ik sproeier 88 voor 85 veranderd en wat met de luchtschroef gespeeld. Toen reedt ie ff HEEEEEL goed en daarna wou ik richting huis en toen ineens bij gas ( meestal in 1x volgas of van half gas in 1x naar volgas. ) deed ie niks. T leek wel alsof de ontsteking er ineens mee stopte. Geen toeren meer te horen gas deed NIKS. Hier foto’s bougie.
 

Attachments

  • IMG_1901.jpeg
    IMG_1901.jpeg
    151.1 KB · Views: 6
  • IMG_1900.jpeg
    IMG_1900.jpeg
    154.5 KB · Views: 6
  • IMG_1899.jpeg
    IMG_1899.jpeg
    163.4 KB · Views: 6
  • IMG_1898.jpeg
    IMG_1898.jpeg
    149.5 KB · Views: 7
  • IMG_1897.jpeg
    IMG_1897.jpeg
    132.4 KB · Views: 7
  • IMG_1896.jpeg
    IMG_1896.jpeg
    137.3 KB · Views: 7
Last edited:
Back
Top