Afstelling gy6 139qmb

Anthonyke0492

New Member
Ik heb sinds kort een tauris brio 50
Nu heb ik een probleem met de afstelling en daar gaat mijn vraag over
Wat is de beste verhouding tussen druk trekveer en vario rollen
Set up is
50cc cilinder origineel
Naraku sport overbrenging
Nieuw gekocht
6.5g rollen
Rode trekveren
Oude drukveer

Wie o wie kan mij helpen
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb sinds kort een tauris brio 50
Nu heb ik een probleem met de afstelling en daar gaat mijn vraag over
Wat is de beste verhouding tussen druk trekveer en vario rollen
Set up is
50cc cilinder origineel
Naraku sport overbrenging
Nieuw gekocht
6.5g rollen
Rode trekveren
Oude drukveer

Wie o wie kan mij helpen

Wat is je uberhaupt jou probleem? De afstelling ziet er gewoon prima uit.
 
Wat is je uberhaupt jou probleem? De afstelling ziet er gewoon prima uit.
Tot de 30 trekt die lekker door daarna heeft die een dip en wil die niet echt meer vooruit komen en valt die terug in toeren als ik dan weer gas geef voel je um terug zakken en daarna weer op toeren komen
 
50cc cilinder origineel Prima
Naraku sport overbrenging Prima
6.5g rollen Prima
Rode trekveren Prima
Oude drukveer Mogelijk is deze verslapt zodat de kracht ontbreekt bij het samenknijpen van de poulies en daarmee het openknijpen van de vario. Ik weet niet of je dit met lichtere rolletjes weg kan krijgen, anders even een andere veer proberen,
Waar woon je? Mogelijk heeft een forumlid eentje te leen,

Groet,
 
Nieuwe torque driver met geleidpennen dus neem aan dat die wel goed zijn

Heeft deze gebogen of rechte spiebanen? En indien beide varianten, welke heb je de pennetjes ingezet?

Groet,
 
Nieuwe torque driver met geleidpennen dus neem aan dat die wel goed zijn

Heeft deze gebogen of rechte spiebanen? En indien beide varianten, welke heb je de pennetjes ingezet?

Groet,
Zowel gebogen als rechte heb de geleidpennen in de gebogen gedeelte gedaan zou evt de geleidpennen in het rechte gedeelte proberen
 
50cc cilinder origineel Prima
Naraku sport overbrenging Prima
6.5g rollen Prima
Rode trekveren Prima
Oude drukveer Mogelijk is deze verslapt zodat de kracht ontbreekt bij het samenknijpen van de poulies en daarmee het openknijpen van de vario. Ik weet niet of je dit met lichtere rolletjes weg kan krijgen, anders even een andere veer proberen,
Waar woon je? Mogelijk heeft een forumlid eentje te leen,

Groet,
Ik zelf woon in Helmond heb een andere drukveer besteld hopelijk is daar het probleem mee opgelost
 
Tot de 30 trekt die lekker door daarna heeft die een dip en wil die niet echt meer vooruit komen en valt die terug in toeren als ik dan weer gas geef voel je um terug zakken en daarna weer op toeren komen

Vind de rollen wat te zwaar voor een standaard china blok.. Bij mijn peugeot kisbee zit er standaard 5.6 grams rollen in.. 6 grams zou daar aan toe wellicht nog wel kunnen, maar 6.5 grams word een beetje te zwaar.

Gebruik je wel ook de juiste afmetingen van de riem en niet dat je andere passend lijkende riemen gebruikt met een andere afmeting, dan kan je dit soort problemen ook verwachten.
 
ik heb 6.5 gram met originele achter koppeling v-snaar 724/17.5/28
sproeier 82 met cr7hsa bougie A9 nokas en een alibabba setje van 72 cc loopt dik 78 gps zonder inhouden ect..

ook een Kisbee uit 2012

Alleen de setup van TS zit geen 72cc onder maar gewoon 50cc. En dan heb je lichtere rolletjes nodig.
 
Back
Top