Afstelling dr70 zip 2t

levi8864

New Member
Hallo ik ben bezig met een 70cc zip af te stellen, echter als ik sproeier 88 gebruik loopt hij niet goed met luchtfilter (5kmp) zonder luchtfilter loopt hij al beter, alleen bij volgas dan totaal niet. iemand weet welke sproeier erin zou moeten als ik org luchtfilter wil gebruiken. (heb ook sproeier 80, 86 en 90 geprobeerd ook met luchtfilter ook toen liep hij 5kmp). luchtfilter begrenzer is eruit en voor de rest alles standaard (behalve uitlaat is een sito+)

alvast bedankt!

mvg,

Levi
 
Advertisement - register to remove this

Dus vanaf sproeier 80 tot 90 geen verschil.start ie makkelijk wat is de kleur van bougie misschien lekt ie ergens .paking keering
 
Dus vanaf sproeier 80 tot 90 geen verschil.start ie makkelijk wat is de kleur van bougie misschien lekt ie ergens .paking keering
merk wel verschil alleen dan zonder luchtfilter, met org luchtfilter loopt hij niet lekker houd in en rijd zo'n 5 kmp.
 
Heb jij nog kleinere sproeiers bv 75 ?. en stottert hij bij 5 kmp ?. en bij vol gas hoor je dan een boeeaap geluid
ik had eerder 80 erin zitten toen stotterde hij ook maar heb nu 86 erin en met luchtfilter loopt hij zacht en houd hij in en zonder loopt hij wel goed
 
Back
Top