Afstelling Carburateur (inc. pics)

Status
Not open for further replies.

NeosRider

Banned
Mijn probleem:

Ik heb de strakste trekveertjes in mijn scoot en hij trekt ook goed, maar zodra hij bij de 40 komt zakt hij in toeren. en bij de 50 stijgt hij weer, vooral met 2 personen is het erg gaar rijden.
Ik heb wat geklooit met de lucht schroef maar ik krijg het niet goed voor elkaar, ik wil nu van jullie weten welke schroef voor de lucht ik en welke stationair (de linker of de rechter)
carb.jpg


En de bougie kleur? Grotere of kleinere sproeier, meer lucht, minder lucht?
bougie.jpg


alvast bedankt!!! (sorry voor de gare pics :p)
 
Advertisement - register to remove this

Ja, er zit nu een polini zilver in, maar het vreemde is er is een tijd geweest sat het goed was :s hij heeft nu 13.000 km gedraait. en er zit 3.8 gram in terwijl hij met 4.3 ook goed reed
 
ok... gedaan. Hm nix mis met me vario.. maar die lucht schroef heeft wel duidelijk invloed op het toeren tal, maar krijhet het niet perfect. Mijn koppeling slipt dus als ik rem en gas geef heeft hij erg veel toeren tot de 40 ook en dan blluuhh... gare zooi
 
Nee he Jimmy alsjeblieft bann die "Neosrider" ;) maar euh die pics kon wel wat duidelijker niet?! sukkeltsjuh....... en ej weet niet wat stationair en lucht schroef is?? gewoon erin draaien dan hoor je het wel :p maja je kan natuurlijk ook een andere drukveer proberen malossie rood....... je hebt namelijk al de strakste trekveren he! nou smell ya laterz zie je misschien vrijdag wel mot ff op school wezen.............
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top