RunnerSP2014

New Member
Ik heb een nieuwe 70cc stage6 streetrace gemonteerd op mijn piaggio 2t LC blok met een 17.5 mm carburateur, sito plus 572, malossi trek en drukveer, 4,5 gram rollen en std luchtfilter. Nu ben ik bezig met afstellen, maar bij sproeier 85 is de bougie zwart. Weet iemand misschien wat ik buiten bijv. sproeier 82 kan aanpassen?
Av bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier moet je aanpassen, waarschijnlijk wat kleiner als de bougie zwart is. Hoe rijd de scooter verder? Stottert hij bijvoorbeeld?

Luchtfilter aanpassen niet aan beginnen, dit is totaal niet nodig bij deze setup en moet zo prima af te stellen zijn. Staat je luchtschroef 1.5 slagen open als basisafstelling?

Je rollen zijn wat aan de lichte kant, ik zou rond de 5.5 gram proberen. Welke trek-en drukveer kleur heb je nu. Drukveer moet malossi wit of geel voldoende zijn.
 
Sproeier moet je aanpassen, waarschijnlijk wat kleiner als de bougie zwart is. Hoe rijd de scooter verder? Stottert hij bijvoorbeeld?

Luchtfilter aanpassen niet aan beginnen, dit is totaal niet nodig bij deze setup en moet zo prima af te stellen zijn. Staat je luchtschroef 1.5 slagen open als basisafstelling?

Je rollen zijn wat aan de lichte kant, ik zou rond de 5.5 gram proberen. Welke trek-en drukveer kleur heb je nu. Drukveer moet malossi wit of geel voldoende zijn.
Ik had 80 geprobeerd en dit was al goed bruin dus ga morgen nog 78 proberen. Hij stottert nog wel op het begin en hij trekt gaat pas rond 6000 touren. Nee precies std filter is goed genoeg. De luchtschroef stel ik telkens na een stukje rijden af dus zou niet weten hoe die nu staat.
De rolletjes zal ik ook wat verzwaren dan komt het vast goed, bedankt voor de feedback!
Post automatically merged:

Als je een grotere sproeier wil zal je ook meer lucht moeten krijgen, je kan een ander luchtfilter nemen of de huidige aanpassen
Het geluid is me toch net iets te opvallend dus vandaar dat ik bij std blijf maar dan zal ik de sproeier wel verkleinen dankje
 
Back
Top