Harmen

New Member
Goedemiddag,
Ik heb een peugeot speedfight 3 lc,
Ik heb er sinds kort een 70 cc mallosi ondergezet met een 17.5 mm carburateur en een polini powerfilter, mijn setup is standard technigas uitlaat 7.5 grams rolletjes en sproeier 96, hij word enkel steeds te warm en trekt na het afremmen niet mooi op net alsof de bougie er uitligt, hoe kan ik dat oplossen?
 
Advertisement - register to remove this

probeer nog iets lichtere rolletjes of rijd de hele tijd op de choke misschien is dat hij dan iets beter rijd in dat geval grotere sproeier maar ik denk niet dat dat het is want je hebt al een vrij grote sproeier
 
Ik heb een sproeier 102 op mijn 17,5 met malossi filter dus kan nog wel, vind je rollers wel zwaar voor een technigas een vriend van mij had 6 gram rollers bij de technigas en daar ging die al een stuk beter op. Ik zou eerst de rollers checken en dan pas de sproeiers
 
Goedemiddag,
Ik heb een peugeot speedfight 3 lc,
Ik heb er sinds kort een 70 cc mallosi ondergezet met een 17.5 mm carburateur en een polini powerfilter, mijn setup is standard technigas uitlaat 7.5 grams rolletjes en sproeier 96, hij word enkel steeds te warm en trekt na het afremmen niet mooi op net alsof de bougie er uitligt, hoe kan ik dat oplossen?
Het probleem ligt dan bij de rolletjes of de trekveren. De trekveren zijn voor de eerste 20 km/h. Maar ik zou eerst lichtere rolletjes erin doen.
 
Ik heb nu sproeier 102 en het dipje is weg maar komt nog steeds tot 4 van de 5 warmte streepjes kan ik hier gwoon mee rijden of niet?
 
Dan vind ik het redelijk warm, mijn scooter had zon veer die koelvloeistof door liet die moest eruit anders werd die te warm weet niet of die er nog in zit bij jou en of je die uberhaupt hebt
 
Back
Top