Afstellen vlotter niveau..??

CustomSprintSR

El gillmar #.
Ik heb mijn scoot nog steeds niet goed lopend, hij start alleen met choke aan, en loopt erg heel in toeren..doe je choke uit, valt de scoot uit,,

set up

speed 7t
eprom
28 oko
polini overrange
v-force
sp wig

alles is netjes afgesteld enz, quish, vooronsteking.

heb hem eerst wel even goed lopend gehad, maar toen kon ik niet testen omdat het kut weer was, dus 2 dagen later scoot weer geprobeerd te starten maar ging heel moeilijk aan.

naja toen hoorde ik van iemand dat ik me vlotte niveau moest afstellen..?? maar hoe moet ik dat dan doen..?

alvast bedankt (H)

Advertisement - register to remove this

je vlotterbak eraf en dan zit er een clipje aan je vlotter die ervoor zorgt onder welke hoek je benzine gaat doorstromen. Die moet je omhoog/naar beneden buifgen. Maar ik vind t meer klinken alsof je ergens valse lucht trekt, dus daar kan je ook nog even naar kijken.

ik vind het meer klinken als een te kleine sproeier oid , afstellen dus..

vlotterniveau is meestal std wel goed , en als die niet goed is krijg je iig niet deze problemen..

het was tussen valse lucht tussen me membraam en wig, dat is nu verholpen..pakking zat niet goed ofzo, sproeier 150 erin gedaan, paar keer kicken en hij liep & lekker vel & hard..alleen nog een paaar kaar rijden begon hij raar te stotteren enz heb nog een andere carb ( 24 mikuni geprobeerd die hetzelfde deed..

dat zal dan ergens anders aan liggen..

mja , het afstellen van zo'n ding is niet altijd even makkelijk en ook dingen als carterdruk , cilinderkopinhoud ,squish , uitlaat etc. etc. spelen mee in het goed lopen van het blokje.

suiqch staat op 0.60 ong, kheb er een c 21 onder hangen

sproeier 150 erin, 3,7 gram rollen, zwarte trekveren en een rooie drukveer

ik denk zelf dat ie nog ergens valse lucht heeft ofzo, want hij doet net zo als je een power filter op een std scoot zet,, dat ie vel lijkt, en dan begint te stotteren als een gek..als ie koud is doet ie het even goed, en later niet meer

Back