Of 1 .Snorvertanding terugzetten.
Vivacity snor ontgrenst loopt zon 60 teller met pijp met dikke bocht (zoals jou sito). Gaat ook wel toeren maken op top dan.
Met snor pijpje kan evt ook nog, gaat dan ~45 (2 stuks die ik hier heb staan althans). Alleen lever je hier wel veel mee in qua optrekken omdat die bocht echt heel dun is. Misschien niet zo prettig tussen de auto's
Of 2.
Je kan bij Peugeot de varioplaat (begrensplaat) idd wat ophogen met ringetjes ertussen zodat de vario meer kan bewegen. Dit geeft meer snelheid als zonder ringetjes, maar minder als helemaal zonder varioplaat -> dit is denk ik de makkelijkste oplossing voor je, maar ik kan je ook niet vertellen hoeveel ringetjes welk effect geven. Je kan ook een normale varioring plaatsen zonder heel die peugeot begrensplaat en hiermee experimenteren. Ooit een scooter gekocht waar en de plaat en nog een extra ring in zat.
13 gram is ook te zwaar. Dit moet rond de 10.5-11 zijn als je de plaat eruithaalt. Sproeier vind ik ook wat groot. Snor cil met dikke pijp zet ik normaal 52-54 in, dat is al voldoende. Lekker rijk kan geen kwaad bij oude scooter echter 
Overtoeren houd je altijd met vario begrenzen. Dus wat verder overblijft is uitlaat of inlaat begrenzen. Nu is de standaard inlaat al niet super bij Peugeot dus blijft over een kleine ring in de uitlaat.