,
Hallo,
Ik ben nieuw hier en zit met een vraagje.
Ik ben met de afstelling van een vivacity oud model 2 takt bezig....
De scooter was snor maar heb hem laten keuren naar brom.
Mijn setup is
Standaard snor cilinder
Bromvertanding
12 mm carburateur met 60 sproeier
Sito plus uitlaat zonder prop
Originele drukveer en trekveertjes
13 grams rollen
Omdat hij toch wel te hard ging (60+) heb ik de varioplaat terugezet echter maakt hij best veel toeren met een top van rond de 50kmh...
is er een manier om dit toerental te verminderen en de snelheid te handhaven?
Ik ben van een Iets oudere lichting en heb meer verstand van zundapp, kreidler etc.
Dus ben ik aan het sleutelen gegaan met scooters.
Iemand die advies kan geven?
Vind het niet erg dat de scooter rond de 50 a 55 gaat maar 70 was iets teveel van het goede aangezien ik regelmatig controles zie staan geen optie.
Ik hoor het graag als er suggesties zijn.
Groet,
Nico
Hallo,
Ik ben nieuw hier en zit met een vraagje.
Ik ben met de afstelling van een vivacity oud model 2 takt bezig....
De scooter was snor maar heb hem laten keuren naar brom.
Mijn setup is
Standaard snor cilinder
Bromvertanding
12 mm carburateur met 60 sproeier
Sito plus uitlaat zonder prop
Originele drukveer en trekveertjes
13 grams rollen
Omdat hij toch wel te hard ging (60+) heb ik de varioplaat terugezet echter maakt hij best veel toeren met een top van rond de 50kmh...
is er een manier om dit toerental te verminderen en de snelheid te handhaven?
Ik ben van een Iets oudere lichting en heb meer verstand van zundapp, kreidler etc.
Dus ben ik aan het sleutelen gegaan met scooters.
Iemand die advies kan geven?
Vind het niet erg dat de scooter rond de 50 a 55 gaat maar 70 was iets teveel van het goede aangezien ik regelmatig controles zie staan geen optie.
Ik hoor het graag als er suggesties zijn.
Groet,
Nico