Peugeot-Zenith-Rider
Ride along the road
Hallo forumleden,
Ben sinds kort de trotse bezitter van een Gilera DNA, die ik nu een paar weken in bezit heb.
Heb er al weer een aantal kilometers op zitten, door lekker te zijn wezen touren op de mooiere dagen.
Helaaselijk was op de terugweg richting huis mijn gaskabel gebroken. Van te voren waren er wel wat
gebreken te melden zoals bijvoorbeeld mijn gas bleef handen en het lang duurde voor dat die gas terug
nam na de gashendel los te laten... Dus gelijk een nieuwe gaskabel besteld via het internet, die een paar
dagen daarna per post binnen kwam. Die meteen gemonteerd en toen kwam de redenen dat de oude
gaskabel gebroken was te voorschijn. De kabel was niet goed geplaatst en op twee punten zat er een
knik in de kabel vanwege belemmering. Nu de nieuwe kabel wel goed aangesloten is heb ik de speling
van de gashendel weggedraaid door middel van de stelschroef bij de gashendel.
Ben sinds kort de trotse bezitter van een Gilera DNA, die ik nu een paar weken in bezit heb.
Heb er al weer een aantal kilometers op zitten, door lekker te zijn wezen touren op de mooiere dagen.
Helaaselijk was op de terugweg richting huis mijn gaskabel gebroken. Van te voren waren er wel wat
gebreken te melden zoals bijvoorbeeld mijn gas bleef handen en het lang duurde voor dat die gas terug
nam na de gashendel los te laten... Dus gelijk een nieuwe gaskabel besteld via het internet, die een paar
dagen daarna per post binnen kwam. Die meteen gemonteerd en toen kwam de redenen dat de oude
gaskabel gebroken was te voorschijn. De kabel was niet goed geplaatst en op twee punten zat er een
knik in de kabel vanwege belemmering. Nu de nieuwe kabel wel goed aangesloten is heb ik de speling
van de gashendel weggedraaid door middel van de stelschroef bij de gashendel.
De gaskabel splitst in tweeën, één richting de carburateur toe en één richting de oliepomp.
Mijn vraag nu is eigenlijk: Hoe stel ik de oliepomp af? Hoop advies te mogen krijgen wat mij weer verder helpt.