afstellen peugeot speedfight 2 met nieuwe gianelli terugloop

Status
Not open for further replies.

Yme-o

Well-Known Member
Ik heb een vraag
Ik heb vanmiddag een nieuwe uitlaat (gianelli extra chroom) onder me blok gegooit en loopt als moter koud is wel redelijk. bij een bepaald moment trek ie heel hard en komt die op top. Maar zo gauw ik rem en dus snelheid minder krijg ik hem heeeeeeeel erg moelijk weer op toeren waardoor die zegmaar die trekkracht krijgt. hoe krijg ik het toerenverloop weer beter, power one vario erop?

Setup: Standaard trek-en drukveer en rollen. sproeie 64
Ik heb gekocht (Wat ik er morgen of overmorgen op ga zetten : Malossi gele drukveer, paarse dmp trekveertjes (staat gelijk aan malossi geel) en nieuwe rollen : 6.7 gram.

ZOu het hiermee beter gaan lukken? of moet ik ook de sproeier veranderen?
Alvast bedankt.!
 
Advertisement - register to remove this

heb nu 6,7 gram rollen erin maar trekt nog steeds niet. En als ik vol gas rij heb ik het gevoel, dat als ik bijna aan de top ben dat hij ontzettend inhoud alsof ie begrenst is, terwijl ik alle begrensers overal uit heb, behalve luchtfilter
 
Rolletjes rond de 6 grams
Drukveer std blijven, trekveeren omega zilver/malossi geel (of die die jij beschrijft).
sproeier is meestal rond 62 met begrenst complete luchtfilter

met sproeiers spelen een idee? (gasnaald op orginele stand houden, en luchtschroef op 1,5 slag open)
 
gewoon std 52 sproeier erin laten..

zolang de carburateur goed schoon is en de luchtstelschroef op 1,5 slag staat en de naald in het midden werkt dit prima , ik doe dit al jaren zo.

de rollen en trekveren is moeilijk te zeggen , de ene SF met dezelfde setup zal met 7 gram goed lopen , de ander moet 5 gram hebben , er zijn veel dingen die meespelen.

trekveren net zo!
 
We gaan deze discussie weer sluiten.. Het is niet toegestaan om zeer oude topics omhoog te kicken.
Dit omdat je een vrij oud topic weer tussen de recente plaatst.
Overigens is het de bedoeling dat als je zelf vragen hebt, heel graag een eigen nieuw topic maakt..
En ten derde je krijgt hier geen antwoord van van de topicstarter. Topic liep rond het jaar 2012.. En die mensen die gereageerd hebben zijn allang iets anders aan het doen..

/close.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top