This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Afstellen Peugeot SF2

Status
Not open for further replies.

Nvalentino

Nick valentino
Hallo allemaal,

Ik bezit een Speedfight 2 uit 2006, compleet standaard op de varioring na, die is eruit. Scooter loopt nu (met een lange aanloop) 70-75 en heel soms 80(met wind mee ). Ik ben van plan een nieuwe uitlaat eronder te leggen. De opties zijn: Laser x Pro, Yasuni R, Leovince ZX en Gianelli Reverse.
Over de laser x pro heb herhaaldelijk gehoord dat hij lastig af te stellen is (bij dealer, zelf ben ik a-technisch en a-handig), en de uitlaat verbrand zijn eigen demperwol ontzettend veel sneller dan andere uitlaten. Wie heeft hier ervaring mee of kan mij hier meer over vertellen?
Nu de grote vraag: welke van de overige drie uitlaten is volgens degene die hem hebben: 1. Het makkelijkst af te stellen? 2. De gene met de beste vermogensloop/acceleratie/topsnelheid? 3. Uitlaatbegrenzing eruit, erin, welke rollen/ verdere aanpassingen?(trekveertjes, sproeier ed.)

Veel gevraagd, maar wanneer je me ook maar met één van de vragen kunt helpen, hoor ik het graag !
 
heb je de search functie wel gebruikt?

verder , een std uitlaat gaat over het algemeen het beste met een Peugeot , ik zou zelf geen snelle uitlaat erop zetten , alleen maar meer gezeur en verder ook helemaal niks.
 
Status
Not open for further replies.