afstellen na verwijdering van vario en prop

Status
Not open for further replies.

DJ..Muxx.0r

Well-Known Member
Misschien een beetje raare vraag maar moet je je scooter opieuw afstellen als je je varioring en prop heb verwijdert :?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Als je hem niet afstelt zal hij niet mooi gaan lopen. Wat Quincy bedoelde is dat je waarschijnlijk andere rollen, een andere drukveer en andere trekveren. Sproeier hoeft vaak niet groter bij alleen ontgrenzen.
 
Als je hem niet afstelt zal hij niet mooi gaan lopen. Wat Quincy bedoelde is dat je waarschijnlijk andere rollen, een andere drukveer en andere trekveren. Sproeier hoeft vaak niet groter bij alleen ontgrenzen.

hoebedoel je met niet mooi ?

dat die dan na een tijdje helemaal niet meer loopt of dat het geen effect heeft ofzo ?

sorry maar ik heb echt nul komma nul verstand van scooters maar ik wil geen 40 a 45 blijven rijden :p
 
hoebedoel je met niet mooi ?

dat die dan na een tijdje helemaal niet meer loopt of dat het geen effect heeft ofzo ?

sorry maar ik heb echt nul komma nul verstand van scooters maar ik wil geen 40 a 45 blijven rijden :p

Als je trekveertjes te sterk of te licht zijn, dan loopt ie niet mooi.
Als dat het geval is, grijpt je koppeling op de onjuiste tijd aan.
Dus trek je bijv minder snel op.
 
Als je trekveertjes te sterk of te licht zijn, dan loopt ie niet mooi.
Als dat het geval is, grijpt je koppeling op de onjuiste tijd aan.
Dus trek je bijv minder snel op.

Dus als aanrading niet doen :p ?

maar als je naar winkel gaat halen ze hem er toch ook gewoon uit zonder andere trekveren er op te zetten ?
 
Dus als aanrading niet doen :p ?

maar als je naar winkel gaat halen ze hem er toch ook gewoon uit zonder andere trekveren er op te zetten ?

Nee, hoe beter je afstelling hoe beter hij rijdt.

En wat daaronder staat, wat bedoel je daar precies mee?
Snap niet echt war je vraag daar is.
 
ja en winkels zijn beunhazen ( de meeste)

je vraagt zelf of je moet afstellen zeg ik wat.

nou dan kan jij verder gaan om op google of wat dan ook te gaan zoeken naar how to's

en vario verwijdere werkt alleen maar tegen ;) je ring is misschien wel handig maar compleet zou ik niet doen hoor.
 
ja en winkels zijn beunhazen ( de meeste)

je vraagt zelf of je moet afstellen zeg ik wat.

nou dan kan jij verder gaan om op google of wat dan ook te gaan zoeken naar how to's

en vario verwijdere werkt alleen maar tegen ;) je ring is misschien wel handig maar compleet zou ik niet doen hoor.

ok dankje ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top