afstelingen malossi mhr team50 minarelli horizontaal

chrisopdesr

Well-Known Member
hallo

kan iemand mij helpen aan afstelingen voor malossi mhr team 50 op nu een 17.5 mm cabarateur dus watvoor sproeier en zo

mvg chris
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

mijn setup is nu mhr team 50 stage6 variateur stage6 kopeling stage6 uitlaat zonder prop 17.5mm caburateur en ik heb de 17.5 geprobeert met sproeier 90 loopt die bagger mee nog steeds aleen stationair zodra je gas geeft pakt die hem af en toe en verzuipt ff dom maar mischien makelijk zo klinkt die vroem booooooob vroem booob enz enz en met sproeier 86 doet die het zelfde

mvg chris
 
begin maar eens met 92 zo'n beetje..

verder ,wat voor stage6 uitlaat?

je moet namelijk wel een goeie uitlaat hebben voor zo'n cilinder.

ik neem aan dat je een andere krukas erin hebt zitten? dus een krukas met pen 12 en 85mm drijfstang?
 
ik heb krukas en zow vervangen maar ik heb pen tien geen 12 maar ik heb al op sproeier 92 geprobeert maar dan wil die nog niet ik ga nou lager proberen richting de 80 en hoopen dat die daar wel op wil
 
dan is het ook geen team cilinder..

waarom ga je zo laag , je moet juist van hoog naar laag gaan ,en 80 is ERG klein..!!

wat voor filter heb je?

en wat voor varioafstelling?
 
maar ik had eerst een standaar 50 gekocht en daar zat gewoon een 12 mm caburateur achter en daar dee die het zelfde mee heel apart ik heb natuurlijk het blok er onder weggehad mischien heb ik dan een kabel verkeert zitten of zow wand mijn licht doet het opeens ook niet meer ik heb geen iedee heb wel veel scooter gereden maar net wat meer schakel brommer das alemaal net wat makelijker kwa afstelingen enzow natuurlijk dus dit vind ik net wat moelijker alemaal mischien dat jij nog wat weet waar ik naar moet kijken voor dat ik de boel over hoop trek
 
Last edited:
massadraad wel goed?

zit de prop nog in het filter of niet?

en staat de gasnaald in het midden? luchtstelschroef op 1,5 slag?

wat voor drukveer zit erin?

maar wat voor uitlaat heb je?
 
massadraad wel goed?

zit de prop nog in het filter of niet?

en staat de gasnaald in het midden? luchtstelschroef op 1,5 slag?

wat voor drukveer zit erin?

maar wat voor uitlaat heb je?

nee prop is uit het filter
masa draat moet ik zo even naar kijken
gas naalt staat in het midden lugt stel schroef ook
druk veer mmmmmmm.... weet ik zow gauw niet
volgens mij geen sterke
en ik heb een s6 pro voor 50 cc dus replica volgens mij
 
als het prop uit het filter is kom je niet onder de 90 sproeier uit zomaar , dus zou ik daar niet zomaar onder gaan zitten!!

drukveer moet met zo'n cilinder zowieso wat strakker , maar vooral de uitlaat zal tegenwerken , een Pro replica is 3x niks voor op zo'n cilinder.
 
ik heb de hele avond afgesteld afgesteld en afgesteld maar hij blijft het zelfde doen heb sproeier 90 tot 100 er in gehad ik heb gezocht of die valse lucht pakt doet die ook niet hij heeft massa alhoewel mijn licht het nog niet doet terwijl die dat wel dee voor het blok er af ging mischien doet die het niet omdat mijn achterligt er af licht ik ben nu echt radeloos
 
heb je de cilinder nieuw gekocht?

en zoals ik al zei ,de uitlaat is gewoon kut op zo'n cilinder..

verder , wat voor membraanplaten?

en heb je al een zwaardere drukveer geprobeerd?
 
heb je de cilinder nieuw gekocht?

en zoals ik al zei ,de uitlaat is gewoon kut op zo'n cilinder..

verder , wat voor membraanplaten?

en heb je al een zwaardere drukveer geprobeerd?

ik heb de cilinder nieuw gekocht jah maar die heb ik al naar gekeken en gemeeten enzow en daar zit alles goed maar ik zat ook al te denken aan membraam dus die heb ik er even afgedraait en ik hielt hem in het licht met het stuk dat het blok in gaat en toen ik dus an de andere kant er door heen probeerde te kijken kon ik door 3 van de 4 plaatjes licht zien en ik heb nog geen druk veer geprobeert wand hij maakt nog niet eens genoeg toeren om het wiel te laaten draaien hij draait maar een klein beetje toeren en dan valt die weg
mvg chris
 
dat je er een beetje doorheen kunt kijken boeit weinig , maar wat voor membraan en/of platen zitten erin?

zet er eerst eens een goeie drukveer in , en een grotere sproeier..

en tja , de uitlaat blijft nog tegenwerken..
 
er zit een origineel membraam in en ik heb gekeken naar mijn druk veer heb een toch een goeie er in malossi een rode en ik heb er al een grootere sproeier in gedaan zoals ik eerder zij ik ben van 90 tot er met 100 in gehad en zelfs al een 110 maar blijft het zelfde
 
Back
Top