Afsteling probleem?

Sibo

For those 7 seconds
ik heb het al meeder forum members gevraagt via msn,maar die wisten er ook geen raad mee,dus vraag het hier maar effe

Voor jubbega scooter liep goed 14500 toeren en nam gehele vario in gebruik en liep ook goed,op jubbega ook alles na wens

Toen na jubbega blok uit een nieuwe lagers/zuiger.
Toen ding deze week weer gestart ding draaide nog steeds 14500 toeren maar gebruikte ongeveer een cm van vario niet meer, dus zwaarder op rollen en toen gebruikte hij gehele vario pas bij 13800 toeren en had duidelijk minder vermogen, meerdere dingen geprobeert,maar wil maar niet goed komen...

Verder wat me opviel rij met en top carterkap en reed eerst altijd met gewoon std rondsel @ krukas en trapte hem nooit over de tanden heen, tot dat ik hem deze week weer proberde te starten
Heb nu dus top krukas rondsel gemonteerd en dit probleem is verholpen maar vindt het toch raar dat dit ik nou in eens ander rondsel moest monteren...
Dacht dus maby een ander ringsteje achter vario gemonteerd die je start shit vervangt maar leek mij de std ring die bij mhr overrange wordt geleverd.

Setup

Evo 70 tuned
c20
Overrange+delta clutch+wingbell
koso 28

Scooter :Äprilia sr (mins hz)

Wat wil ik weten hoe los ik dit op? maby tips als ik morgen weer ga proberen om dit nog goed te krijgen voor damwoude.

en kan iemand de dikte meten van ringetje wat bij malossi overrange wordt geleverd om startspul te vervangen?...

b.v.d
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top