Afsteling Peugeot Jet Force c-tech 70cc

Hoi wie weet welke sproeier ik nodig heb om mij Peugeot Jet Force met een 70cc van Polini en een Polini Funky terugloop uitlaat ik nodig heb ? Nou zit er sproeiertje 100 in maar ik kan het gas niet open trekken want valt dan weer terug. Als ik hem start kan ik héél langzaam een klein beetje gas geven maar echt niet teveel want dan zakt ie weer af ! Wie kan mijn helpen want word er gek van ?
Post automatically merged:

Zit een Dellorto 17.5 carberateur op
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat 100 toch wel iets aan de grotere kant is. Hij verzuipt simpelweg.

Welke sproeier je nodig hebt weet ik niet, maar als het mijn scooter was zou ik sproeier +/-90 en +/-80 kopen -> Kijken op welke van de 3 hij het slechtst op rijdt en die elimineren -> Zo weet je in ieder geval tussen welke tientallen je verder moet filteren.
 
Zit er soms een powerfilter of open kelk gemonteerd?
Sproeier met maatje 100 is namelijk wel wat erg groot!

Ik denk ook dat 82 tot 92 ruim zat moet zijn voor een 17mm...
Maar het is niet te zeggen welke de juiste is, dit is, en blijft een testverhaal welke je zelf moet uitvinden/testen.
 
Ik heb sproeier 70 met een 17.5 en 70cc
Op mn ludix, is bijna hetzelfde
Motorblok alleen dan luchtgekoeld.

maar kijk even naar je bougie. Is die niet pikzwart?
 
Hoi wie weet welke sproeier ik nodig heb om mij Peugeot Jet Force met een 70cc van Polini en een Polini Funky terugloop uitlaat ik nodig heb ? Nou zit er sproeiertje 100 in maar ik kan het gas niet open trekken want valt dan weer terug. Als ik hem start kan ik héél langzaam een klein beetje gas geven maar echt niet teveel want dan zakt ie weer af ! Wie kan mijn helpen want word er gek van ?
Post automatically merged:

Zit een Dellorto 17.5 carberateur op
Heb een jetforce 70 cc 17,5 caberateur dopler uitlaat race vario voor en een 67 sproeier en loopt er 90 daar licht je probleem maar was bij 68 begonnen en dan langzaam omhoog
Post automatically merged:

Hoi wie weet welke sproeier ik nodig heb om mij Peugeot Jet Force met een 70cc van Polini en een Polini Funky terugloop uitlaat ik nodig heb ? Nou zit er sproeiertje 100 in maar ik kan het gas niet open trekken want valt dan weer terug. Als ik hem start kan ik héél langzaam een klein beetje gas geven maar echt niet teveel want dan zakt ie weer af ! Wie kan mijn helpen want word er gek van ?
Post automatically merged:

Zit een Dellorto 17.5 carberateur op
Heb een jetforce 70 cc 17,5 caberateur dopler uitlaat race vario voor en een 67 sproeier en loopt er 90 daar licht je probleem maar was bij 68 begonnen en dan langzaam omhoog
 
Back
Top