afstandbediening

edel

Banned
ik zou zelf iets willen verzinnen om mijn begrenzer van op afstand aan en uit te doen. Moet die ontvanger moet wel kunnen ontvangen, zelfs als die diep in mijn kappen zit! dus een soort pinasco. Liefst zo klein mogelijk.

dus met afstand bediening een draad onderbreken en dan met druk op knop draad niet meer onderbreken

wie helpt me?
 
Advertisement - register to remove this

edel said:
ik zou zelf iets willen verzinnen om mijn begrenzer van op afstand aan en uit te doen. Moet die ontvanger moet wel kunnen ontvangen, zelfs als die diep in mijn kappen zit! dus een soort pinasco. Liefst zo klein mogelijk.

dus met afstand bediening een draad onderbreken en dan met druk op knop draad niet meer onderbreken

wie helpt me?

Je wil het toch zelf verzinnen??? verzin het dan ook zelf of koop een pinasco, die zijn maar 80 euro en dan heb je een goede+garantie.
 
Aerox Wijchen said:
ik denk dat ie een kleiner kastje zal willen oid, want die van pinasco zijn behoorlijk groot.


ja zeker, ik ga serieus geen locomotief van een begrenzer in mijn scoot steken:p

en heb al veel negatiefs gehoord over die pinasco, dat hij niet goed ontvangt enzo als die diep weg zit.
 
kijk ff in het centrale begrenzer topic +ralf++ralf++ralf++ralf+
Daar heb ik een afstandsbediening gemaakt voor via de gsm.

en conrad.nl zou ik afraden, is veel ste duur(ook nog verzendskosten). Kan je beter naar een plaatstelijke electroboer gaan, die kan je het zo meegeven
 
Back
Top