een kameraad z'n 3 maand oude runner gejat.Originally posted by Rolf
Trouwens, ik heb er hier in Leek ook geen last van. Groningen is een heel ander verhaal.
Alhoewel, ze bewerken hier nog wel eens pas gespoten scooters:'(
Originally posted by Arnold MHR
Mensen uit Eindhoven zullen de RamBam wel kennen, zet me scooter elke vrijdag middag daar vast als ik ff Stratum oploop om na mijn laatste colleges op vrijdag ff biertje te pakkken........
Kwam ik keertje terug, waren 2 van die zwarte apen (sorry dat ik het zeg, maar was wel zo) mijn carterdeksel aan het losschroeven....niks gedaan, maar ff snel een politie-agent aangesproken, en die liep ff mee met zijn collega
Zo zie je maar, af en toe is de politie wel je vriend
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Als met al valt het wel mee bij ons gelukkig [Weert], ook qua diefstal...
Originally posted by Jowie
Nej hier jatten ze meteen de hele scooter mee, 3 scooters in 2 maanden gejat van een paar maten van me, waaronder 2 Di-techs wat het weer wat minder erg maakten een runner...
Originally posted by SRMenno
Ik zou het erger vinden dat een ditech van 2500 euro wordt gejat dan een scooter die je tweedehands makkelijk voor 1200 euro ofzo kan kopen.
Torx-bouten, daar hebben de meeste dieven niet van terug... Of van die veiligheidsdingen; inbus- of torx-bouten met een pennetje erin
Torx-bouten, daar hebben de meeste dieven niet van terug... Of van die veiligheidsdingen; inbus- of torx-bouten met een pennetje erin
Originally posted by eXoR
een kameraad z'n 3 maand oude runner gejat.
mijn firefox gemolesteerd, paar maand geleden
ga zo maar door ..
Originally posted by Deejay
Hier in het oosten des landes nog nergens last van. Volgens mij tenminste niet dat ik weet. En als wij (harde kern :W ) dan krijgt die sloper klappen. Gaat hij ff met zijn kop tegen de muur |( |( , maar ik hoop dat er niemand bij ons in de buurt zo zielig is om scootz te vernielen op dingen ervan af te jatten.
Originally posted by Deejay
Hier in het oosten des landes nog nergens last van. Volgens mij tenminste niet dat ik weet. En als wij (harde kern :W ) dan krijgt die sloper klappen. Gaat hij ff met zijn kop tegen de muur |( |( , maar ik hoop dat er niemand bij ons in de buurt zo zielig is om scootz te vernielen op dingen ervan af te jatten.
ja harde kern ja, net gevormt. Nou ja die bestaat eigenlijk nog nietOriginally posted by erwinski
Harde kern frank :X
Maaruh idd, hier nergens last van, komen af en toe wel irri asielzoekers enzow, maar hier hebben we buurmannen die zulke mensen met de knuppel slaan })