Aerox

Scooter25

New Member
Ik heb een aerox met power one krukas 21 mm delltrho carb en 70cc roze top en een mallosi vario en een blast 70cc uitlaat alleen hij loopt niet zo lekker wil hem gaan afstellen alleen weet hoeveel gram rolletje en trekveertjes en druk veer iemand die mij kan helpen?
 
Advertisement - register to remove this

ik weet niet welke je er nu in hebt zitten. Als je een standaars setup zoekt die over het algemeen werkt met deze setup kan je die ook gewoon op het forum vinden, staan zat topics op
 
witte drukveer en gele trekveer is goed voor een opgevoerde 50cc 4t. Ik zou rode trekveren en een gele drukveer proberen. Rollen is moeilijk te zeggen zonder te weten wat er nu in zit, zal wel 5.5gr zijn ofzo
 
gooi er een fatsoenlijke koppeling in om te beginnen, dan kan je hem tenminste fatsoenlijk finetunen.
Zag dat je op mn topic gereageerd had vanmorgen dus zal je maar ff mijn afstelling melden zodat je een beetje grote lijnen hebt waar je mee kan beginnen.

drukveer malossi rood
trekveren polini geel (middel strakste geloof ik maar moet je maar ff googlen) In polini 3g
Malossi 4.3 gr rollen.
Malossi x belt riem
 
Back
Top