B b4N@antj3 Well-Known Member 12 August 2009 #1 Hey iedereen, ik heb pas een aerox aangekocht (20pk sprinter) en zou graag mijn lichten aansluiten.. maar heb geen batterij erop staan.. waar moet ik mijn lichten op aansluiten?
Hey iedereen, ik heb pas een aerox aangekocht (20pk sprinter) en zou graag mijn lichten aansluiten.. maar heb geen batterij erop staan.. waar moet ik mijn lichten op aansluiten?
spNk Livin' Loud 13 August 2009 #2 Dit kan alleen als je een accu koopt of een originele ontsteking monteert.
ooodjjbooo Well-Known Member 13 August 2009 #3 Een zaklamp erop zetten Zoals spNk als zei. Je licht word normaal aangedreven door door je LICHTspoel. deze weer plaatsen of anders inderdaad een accu aansluiten waar je verlichting op werkt. Maar wil je met die 20pk over straat sjezen?
Een zaklamp erop zetten Zoals spNk als zei. Je licht word normaal aangedreven door door je LICHTspoel. deze weer plaatsen of anders inderdaad een accu aansluiten waar je verlichting op werkt. Maar wil je met die 20pk over straat sjezen?
B b4N@antj3 Well-Known Member 17 August 2009 #6 kan niet anders.. vind geen meetings hier.. weet er niets van af.. weet alleen dat ik graag rij
S Steel0x Well-Known Member 20 August 2009 #8 Laat die jongen lekker, het is zijn eigen leven, en ik hoop dat ik straks ook mijn sprinter makkelijk kwijt kan
Laat die jongen lekker, het is zijn eigen leven, en ik hoop dat ik straks ook mijn sprinter makkelijk kwijt kan
Koen Well-Known Member 20 August 2009 #9 Het is niet alleen zijn leven. Met zijn o zo coole 20 pk straatsjeezer brengt hij niet alleen zichzelf in gevaar. Iemand met echte passie voor scooters rijd niet met zo'n ding op straat maar gaat circuits op om te sprinten.
Het is niet alleen zijn leven. Met zijn o zo coole 20 pk straatsjeezer brengt hij niet alleen zichzelf in gevaar. Iemand met echte passie voor scooters rijd niet met zo'n ding op straat maar gaat circuits op om te sprinten.