This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

aerox zijstandaard

Nicooo

Well-Known Member
Hee, ik dacht eraan om een zijstandaard op mij aerox te zetten alleen weet ik niet welke goede kwaliteit is en die er een beetje mooi uitziet.
Enige tips *D*D?

alvast bedankt

Lol, triest figuur. Jij kan er zeker geen betalen en rijd nu op een verrotte puch? Zeg dan lekker niks ofzo...

Reageer inhoudelijk of houd je bek

Je hebt pas 4 posts hier dus je bent lekker bezig. En hou het lekker bij je brommers dan Liever een Aerox dan een stul verroest ijzer tussen me ballen

Jij faalt eerder met je voorkomen hier.
Zelf 4 jaar Aerox gereden, prima dingen. Zolang je weet wat je koopt en weet hoe je moet sleutelen.

Maaruuhh... klik hier ff op het rode kruisje en ga lekker naar het brommerforum

nou moet ik zeggen dat een suzuki tsx verekt goed rijd, weet nog niet wat ik lekkerder vind, maar mijn mening gaat naar de tsx, want dit is wat leuker om op te rijden..

Ik ben ook net aangemeld....

jullie snappen het niet, als je zon ding ziet ga je toch spontaan al over je huig .... !!!! het enige nut dat ik er aan kan verzinnen is ze dubbel vouwen en omsmelten tot boterham zakjes of zo.

oke het is wel tupperware, daar het je gelijk in

Mod's verwijder dan de rest van de reacties ook even aub, nou klopt er geen zak meer van.