Aerox word steeds tewarm

Weet je dan zeker dat je meting van je thermostaat goed was
Dat is nog maar de vraag, want iets klopt er niet aan het verhaal!
Daar ben ik het helemaal mee eens , als hij bij 70 gr open gaat zou hij dus als de door gang onbelemmerd is , terug moeten lopen naar die 60 gr
die hij nu ook wordt. Ik denk ook aan een andere oorzaak. Maar dat zal zeker na een lange rit blijken , of de eerste meting van de thermostaat klopt niet.
 
Oh nee ik heb gewoon die thermostaat er uit gehaald ik had het vorige maand ook dit probleem en toen zetten ik de thermostaat er in en toen was het magische verdwenen
 
Heb je nu al eens je waterpomp bekeken of daar niets mee loos is ? Of het schoepen wiel wel meedraait , en niet als hij weerstand krijgt los van de as komt. En kun je even op volg orde vertellen wat er nu precies is gebeurt , en wat je hebt gedaan ,want het wordt een beetje warig verhaal zo.
Ook heb je een post dat je over toeren hebt en lijkt of je motor opgeblazen wordt , zou het èèn niet met het ander verband houden?
 
Is denk ik je waterpomp, mijn Rox werd ook te heet, had zo'n mezoly waterpomp revisie setje gehaald en daarna geen last meer. koste +/-12 euro zo'n setje.
zou dat gewoon even proberen
 
Heb je nu al eens je waterpomp bekeken of daar niets mee loos is ? Of het schoepen wiel wel meedraait , en niet als hij weerstand krijgt los van de as komt.
Klopt, bovendien als de thermostaat gemonteerd zit, ook al gaat deze goed open, geeft altijd toch wat meer tegendruk dan wanneer de thermostaat niet gemonteerd zit.
Dit kan het debiet van de pomp aanzienlijk verlagen vooral als er eventueel iets scheelt met de schoepen van je waterpomp zoals @trabiarie aangaf.
 
Ik heb alles gecontroleerd water pomp draad gewoon goed alles is goed alleen hij word tewarm maar als ik de thermostaat er uithaal dan koelt die wel goed ja en ik had een nieuw forum gemaakt want er zit nu een 70 cc onder maar als ik 70 op ds teller rij dan gaat die ineens meer toeren maken en trillen terwijl ik dat 50 cc geen last van had als ik 70 op de teller reed
 
Je nieuwe aanwinst maakt dit draadje er ook niet duidelijker op.
Dit gaat ineens van "mijn scooter wordt te warm" naar "mijn scooter maakt overtoeren"!
Het wordt een beetje een boeltje.
Wordt ook het koelwater met deze 70cc nog steeds te warm?
Indien niet, kun je het beste met je andere nieuwe draadje verder gaan en dit draadje laten sluiten door de moderator/beheerder.
 
Het is zeker een boeltje aan het worden.
Als het euvel nu verbeterd is met de thermostaat eruit kun je wel stellen dat het schoepenrad aan het einde aan het raken is.
 
Ik heb alles gecontroleerd water pomp draad gewoon goed alles is goed alleen hij word tewarm maar als ik de thermostaat er uithaal dan koelt die wel goed ja en ik had een nieuw forum gemaakt want er zit nu een 70 cc onder maar als ik 70 op ds teller rij dan gaat die ineens meer toeren maken en trillen terwijl ik dat 50 cc geen last van had als ik 70 op de teller reed
Filmpje? Harder trillen met een 70 is namelijk niet meer dan normaal
 
Filmpje? Harder trillen met een 70 is namelijk niet meer dan normaal
Dit is nu precies wat ik bedoel, zaken van de gevolgen van het monteren van de 70cc worden ineens in het draadje geschreven van "Aerox wordt steeds te warm"!
 
Back
Top