aerox wil niet vooruit

AeroxMann

Well-Known Member
hallo iedereen heb een aardig groot probleempje met me scooter.
ik reed afgelopen week op de weg en wilde optrekken ( gewoon rustig) en leek wel of die verzoop ) hij viel niet uit hij ging stationair lopen. dus ik zet hem stil. zet hem uit. en start ( start in 1 x) en wilde proberen te rijde .. maar hij maakt amper toeren en hij komt niet vooruit maar als ik hem aanduw en door ren en erop ga dan gaat die langzaam en telkens wat harder maar ook iets appart geluid
wat zou dat kunnen zijn.

Het gaat om een aerox hoop dat een van jullie het weet zelfs bij de scooter centrums weten ze het niet.

gr glenn
 
Advertisement - register to remove this

ok dankje wel voor jullie tip. ik ga het morgen uitproberen met omhoog tillen dat typ ik het hier verder. ik weet echter ook niet welke de massakabel is. maar hij doet zelfde met accu en zonder accu en kan ergens anders geen massa vinden ?
weet jij ergens anders wel?

ik ga morge kijken of het werkt met dat achterwiel omhoog dan laat ik het weten

alvast bedankt hoop dat jullie me kunnen helpen .

Ps met aanrennen bedoelde ik dat die beetje op gang kwam en dan snel erop springen toen deed die het wel maar dnk niet harder als 10 km/ u
 
hebik ook wellis last van gehad alleen was bij mij toen m'n koppeling zowat in 2en gebroken....

ook een andere keer gehad, maar toen slipte de v-snaar alleen, waardoor weet ik niet meer
 
hallo . crazy arjo heb geprobeerd wat jij zei met dat wiel omhoog doen en dat doet die inderdaad. hij maakt dan volop toern en doet het dan gewoon goed maar zodra die weer stil staat neit meer wat zou dat kunnen zijn? en is dat eventueel makkelijk te vervangen

hoor graag van jullie.
 
Kijk eens naar je vario. Heb ik ook eens gehad. Niet meer op toeren te branden. Wiel van grond halen en kwam langzaam op zen toeren en daarna normale toeren. Dit was omdat mijn vario clipjes (weet zo niet hoe die heten) kapot waren. Waren gescheurt. Dus die clipjes die je op je grondplaat doet.
 
Back
Top