Aerox wil niet vooruit en komt langzaam op toeren, stottert ook.

Geen idee of je er wat aan hebt maar dit had k ook nog nooit meegemaakt! Mijn speedfight maakte opeens meer lawaai dus dacht van demerwol vervangen. Bleek de demperwol gewoon kleddernat. Geen idee hoe mja. Had er nieuwe demperwol in gedaan en dacht klaar. Vannochtend wou k weg rijden, nja niet dus Kwam net als jou geen meter vooruit. Enige wat anders was , was de dempervulling. K draaide de 3 boutjes van de demper iets los zodat hij de druk kwijt kon en je raad het al! Ging goed, demperwol wat ik er in had was gewoon te dik. Misschien iets om eens te proberen?
 
Oude uitlaat ook al eronder gezet maar steeds hetzelfde. Carburateur is ook goed. Lijkt net of is die v snaar te kort. Hij zit al helemaal in de poelie maar bij de vario halverwege...
 
Mis je niet gewoon een dun ringentje tussen de vario bus en de voorste halfpoelie die vast zit met een krukasmoer. Want dan is de ruimte tussen deze poelie en de vario kleiner waardoor de riem hoger in zit.

Anders gewoon geen aftermarket riem kopen, maar eentje die origineel uit de fabrikant komt voor je scooter, want dan heb je namelijk ook direct de juiste maat.. Aftermarket riemen willen nog wel eens paar tienden of 1 mm verschillen kwa maat.. Omdat een aftermarket fabrikant denkt een betere riem te maken met andere maten.. En soms wilt het wel eens zo zijn dat zo`n aftermarket riem niet goed wilt lopen..
 
Ik heb de scooter lopen maar hij wil maar 25/30 en wil niet harder, heb er power1 vario in met 4 gr rollen, gele drukveer en de originele koppeling met gele trekveertjes erop gedaan, hij komt heel langzaam weg maar bij de 10 klimt hij in toeren maar wil niet doortrekken dus hij blijft hangen op de 30. Iemand een idee?
 
Andere uitlaat erop gezet, de laser xpro. Hij is wel lek maar hij haalt wel de 45 nu. Dus ik denk dat het aan de uitlaat licht. Iemand met me eens?
 
Nieuwe uitlaat, gaat al een stuk beter maar houdt op bij de 45 iemand een idee? Sproeier 62 luchtschroef 0,5 slag, als ik 2,5 doe dan ploft ie en wil hij niet vooruit.

 
Andere uitlaat erop gezet, de laser xpro. Hij is wel lek maar hij haalt wel de 45 nu. Dus ik denk dat het aan de uitlaat licht. Iemand met me eens?

Ligt eraan hoelang je met die oude uitlaat hebt gereden.. Als er dan veel drap uit je cilinder is gekomen kan het best zijn dat hij nou dicht zit.

Dat je scooter maar 45 haalt met die nieuwe is ook niet bepaald goed..

Dat motor geluid wat je nou hebt is echt niet goed.. Maakt naar mijn mening wel erg teveel toeren. En zie dat je amper vooruit komt, net alsof je rem vast blijft hangen op je remschrijf.
 
Back
Top