aerox wil niet starten ook niet met nieuwe bougi

caramelroxx

kappe en knalle !
ik reed met mijn aerox tegen 80 - 90 op de baan toen hij ineens whoommmmmmm zei en uitviel ik kreeg hem niet meer aan dus ik een heel eind duwen naar huis. Vervolgens kwam ik thuis en stak ik er een nieuwe bougi op ,dat hielp niet toen heb ik gekeken of mijn bougi kabel wel nog werkte .Mijn makker plakte er aan toen ik elektrische starter probeerde dus die werkt ;) ik heb mijn carbu helemaal uitgekuist en mijn membraan gecheckt daar is niets mis mee, ik krijg nog compres ik heb ook mijn luchtfilter helemaal proper gemaakt ,toen ik hopeloos bleef kicken ging ie toch een keertje aan ik gaf gas maar hij sputterde en viel weer uit en nu krijg ik hem weer de hele tijd niet aan . voor dit voorval merkte ik wel de laatste dagen dat hij bijna weg viel als, ik alles open trok toen reed ik ook maar 50 maar met de choke ingeduwd kwam ik mooi tot de top met wel af en toe gesputter .ik heb nergens aan geweest het is ineens begonnen ik begrijp het niet ik heb ook al geprobeerd met deo in de carbu te spuiten dat hielp, kunnen jullie me hier dringend uit helpen aangezien ik mijn rox elke dag wel nodig heb ? :|*D
 
Advertisement - register to remove this

Dit heb ik ook gehad bleek de Bougiekabel te wezen vonkte nog wel maar vertoonde hele kleine scheurtjes die als je hem vastpakte niet goed zag maar toen ik hem eraf had duidelijk zichtbaar =)!
 
Back
Top