This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox vraagske

SkiP000

we all c the tarmac
Dag, ik zit nog altijd met standaard aerox'ke
Nu was 'k nr dealer gegaan waar 'm van kwam (die ook in tuning doet, en tamelijk veel ervaring heeft erin), die zei vr rond 90 te gaan;
-Leovince ZX
-drukveer (heeft nie gezegt welke)
-en trekveertjes

Nu had 'k aan kameraad gevraagd wa die er van vond, en die zegt mij;
- Technigas Next R
- malossi gele drukveer
- andere loodjes

Ik persoonlijk ken er duz NIKS van, weet iemand mij te zegge (met veeeel ervaring liefst )
wat 't beste is

This ook wel bedoeling da ik hem nie kapot rijd door onderdelen (botsing fzo is mn eigen fout door 't mogelijke rijgedrag, da weet 'k)


ik heb ook het volgende gezien op een forum;






Leo rr @ Aerox

Mooie uitlaat maakt niet een te zwaar geluid.
Na goed afstellen doet hij het perfect, hij vliegt er nu als een raket vandoor

Roest valt wel mee alleen zie je al na 2 dagen duidelijk dat de bocht het zwaar te verduren heeft.

Verder vind ik het een mooiere uitlaat dan bijvoorbeeld een Gianeli shot of nrx vanwege zijn ovale demper.



weet ni of iemand dit aanraad ?
 
Last edited:
Ik zou een laser xpro chrome/carbon doen. Prijs valt mee, is een chrome uitlaat dus roest niet en ziet er mooi uit. Met voor de rest alles standaard is de 80 zeker te halen, mooi geluid ook

Afstelling: Sproeier rond de 80, rolletjes ongeveer 4,5 grams, gele malossi drukveer (is allemaal wat ongeveer goed is, het is altijd maar een beetje proberen). Suc6 ermee!
 
ik zou dan eerder ergens een 2dehands yasuni R kopen, aangezien dit een allround goeie uitlaat is...
next R technigas heeft niet egt veel vermogen en klinkt ook maar kut vind ik..
dan zou ik naast die yasuni R nog een malossi mhr vario of iig een racevario halen als je die nog niet hebt...
dan gele drukveer, met ongeveer rond de 4 gram rollen schat ik zo ( ff testen ) en rond de sproeier 82 a 86 met prop uit 't luchtfilterbuisje...
als je dit goed afstelt dan kom je echt wel bij de 90 in de buurt...

wil je echter over de 90 dan raad ik je aan om er nog een DR70 bij te halen, dit loopt ook zeker mooi op de bovenstaande uitlaat + vario, alleen aangezien je nog beginnend rijder bent zou ik hier even mee wachten..
sneller kun je nog altijd en de cilinder kost maar ongeveer 100 euro...

succes
 
zx en technigas zijn vrij gelijkaardig van snelheid, je moet zoiezo afstellen
maar 90 is zeker te doen ik reed 81 met de begrenzing nog in de uitlaat en zonder afstelling (op de rollen dus vrij nauwkeurig )
technigas btw (omdat dit de enige met E-keur was toen)
 
maar een technigas en een next R doen 't naar mijn weten alleen redelijk op standaard ( niet dat ze 't op 70 slecht doen ) en een yasuni R loopt op alles wel redelijk, behalve op erg hoogtoerige cilinders wat minder.