Aerox voorvork voor in nrg etc. , en velgen..

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
omdat ik geen NRG meer heb heb ik nog een mooi voorvorkje over , het gaat hier om een Aerox voorvork die ik heb aangepast voor een NRG oude type , hij past dus ook in NTT en Typhoon. de voorvork is professioneel aangepast , dus niet even beun oid , de pen is uit het NRG kroonstuk verwijderd en afgedraaid , eveneens is de aerox pen los geslepen en eruit geperst , daarna de nrg pen er weer in geperst en boven en onder goed gelast. dus geen gevaarlijk ding oid. verder zijn de keerringen vernieuwd , nieuwe olie , de vork is gepolijst (zal nog even gepoets moeten worden omdat ie een poosje niet is gebruikt) en er zit een nieuwe as bij met busjes.

leuk ding voor een project dus , de stuurafslag zul je zelf even moeten aanpassen op je frame.

vork is compleet met as en busjes voor de nrg velgen.

de foto's spreken voor zich...





verder heb ik ook nog een stel velgen die erbij horen (met lagers voor de Aerox voorvork) de velgen zijn nieuw gecoat en daarna eigenlijk niet gebruikt , er zitten geen banden meer om. en geen schijf meer op.

foto :




voorvork 125 euro (ex verzenden)
velgen 45 euro (ex verzenden)

samen mogen de voorvork en velgen weg voor 170 incl verzenden.. (zal meer dan 10 kilo zijn)

bieden heeft weinig zin , het heeft aardig wat werk gekost om de vork zo te krijgen en de as wat nieuw ,de keerringen , de olie en de vork is gepolijst etc..
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top