aerox voorlicht zwak na monteren led achterlicht!!! HELP AUB!!!

liltcc

Aerox_-_Driver
Heyy ik heb voor mijn aerox een led achterlicht gekocht, en toenet geinstalleerd.
ik had hem aangesloten en er was geen verschil tussen remlicht en gewoon licht.
toen heb ik het anders aangesloten en was mijn zekering gesprongen, nu had ik het weer teruggezet en een iets grotere zekering erin gezet want ik had geen andere liggen.( was 7.5 nu is het 10 amp.) deed hij het wel gewoon weer dus ik denk dat het de 1ste x niet goed aangeloten was.
maar nu deed hij het goed, alleen nu doet mijn voorlicht het nog maar een klein beetje.|(

Probleem:

Dimlicht en grootlicht doen het nietmeer, maar het stadslicht (de 2 kleine lampjes in de hoeken) nog zwak.
Zodra ik mijn schakelaar op dimlicht zet begint het lampje van grootlicht op mijn cockpit te branden, bij zowel grootlicht en dimlicht.

dus please als iemand weet wat dit veroorzaakt heeft,,, laat zo snel mogelijk weten aub!!!

Alvast bedankt!!

Advertisement - register to remove this

ja ik het kan zijn dat het de lamp is maar dan kan het toch ook niet zo zijn dat het lampje van groot licht op mijn cockpitje brand bij dimlicht én grootlicht??

en de zekering is tog alleen ter beveiliging dat er niet meer stroom door kan lopen, dan kan het toch niet zwakker gaan branden,
ook de cockpit verlichting doet t bijna nietmeer...

nou ik had ook mijn orginele achterlicht teruggezet maar toen deed hij hetzelfde...
als ik hem start doet mijn achterlicht het ook even( ongeveer 5 seconden) endaarna ooknietmeer, mijn cockpitverlichting en stadslicht gaan dan ook heel zwak branden na die 5sec ongeveer....

kan het ook zo zijn dat er in de kabel een knikje zit ofzo?? want ik heb deze tussen mijn kappen gestopt maar daar kan het toch bijna niet aan liggen?? want mijn remlicht doet het wel gewoon fel en goed....
kan het aan mijn zekering liggen? er zit nu een iets grotere in, want eerst was dat 7.5 en nu 10, vanaf toen zijn de problemen eigenlijk begonnen volgens mij...

Back