aerox velgen onder sr?

red-tiger

SR Powahh!
Hallo
Ik wil graag aerox velgen onder mijn sr maken.
Is dit gemakkelijk te doen?
Ik heb een minarreli blok.Dubbel disc

En ik wou mijn carterkap gaan polijsten alleen er zit een dikke laag verf over. Nu dacht ik aan eerst zandstralen en daarna polijsten.
Of word dit dan erg dof?

Alvast bedank. Grrr Red- tiger
 
Advertisement - register to remove this

Zandstralen imo sowieso niet doen, krijg je nooit meer echt het polijst niveau wat je anders kan halen.

Idd wel ff goeie verafbijt. Bij mij was die verf echt een soort van weird rubberachtig iets, ging er onwijs kut af.
 
ik heb strax ook nog wat zooi met verfafbijt gedaan.. op scootertuning.net staat een goeie handleinding...

ik heb trouwens alabastine super afbijt gebruikt, wel aardig, en heb strax ook nog een spuitbus bijgehaald, van het merk Rust-Oleum... ken iemand dit?

het spul opzich werkt echt super, tis een soort schuim dat je ff in moet laten trekken, daarna kan je alles zo afpoetsen!
Maar de spuitbus opzich was niet helemaal super, er kwam dan weer we een harde straal uit, dan weer een beetje spetters, en dan weer nix... en zo steeds.. misschien dat het aan die ene spuitbus lag maargoed, ik was er opzich wel tevreden over, maar als die spuitbus de volgende keer weer zo brak is zoek ik anders spul..

mja we dwalen af:)

succes!


ojah, die velgen, ik weet niet of dat past, moet je zowieso ff kijken met hoeveel boutjes je wiel vastzit, een aerox wiel heeft maar 3 boutjes(dacht ik, ben zelf meer van de pia kant:p)

--als je die velgen al hebt en het past niet wil ik je achterwiel wel kopen:p:p--
 
ik had ook verfafbijt gehaald van de gamma (super) wat ook op de site stond maar het is volgens mij niet sterk genoeg het zit er al vanaf 3 uur op en het doet nu nog steeds niks.

en als ik het nou eerst zandstraal en dan ga schuren met waterproof word het dan wel mooi of is het efct door het stralen dan gewoon helemaal weg?

ik heb de velgen nog niet gekocht.
Ik kan voor wienig 2 nette aerox velgen kopen.
Mij achtervelg is erg krom en voor vind ook hel iets.
(gekomen door uitwijken van fietser zonderlicht die ik net optijd zag en snel rechtdoor de hoge stoep opging inplaats van de bocht mee. wel zonde maar anders had die vent in de prak gelegen)
Die voor sr zijn meestal net weg als ik reageer:)
 
als je dat laat stralen krijg je best wel een ontzettend ruw oppervlak, en als je dan met korrel 1200 en water gaat schuren kun je komende 3 weken elke dag gaan zitten schuren.. geloof me, da wil je niet:p

als je dan toch zo graag schuurt kun je ook de gewone coating/lak eraf schuren, maar afbijt is in mijn ogen toch wel het makkelijkst.

ik heb op st.net gelezen dat die afbijt van de gamma nou niet bepaalt de beste is..:)

probeer eens bij wat professionelere winkels (in helmond hebbe we de Helmondse Ijzerhandel, ook voor machines e.d.) of automaterialenzaken oid, en vraag naar afbij in een spuitbus die geschikt is voor poedercoat... daar hebben ze er meestal wel verstand van, in elk geval meer als bij de gamma:)

Als je nix kan vinden werkt die afbijt van alabastine in elk geval ook wel goed, maar das van die dikke gel die je met een kwast op moet brengen... das nie zo mijn hobby8)

ik zag strax toevallig een dd sr staan, en heb ff gekeken of daar een aerox wiel op zou passen.. eerlijk gezegd ben ik er bang voor....:Z

probeer anders ff foto's ofzo te maken... je hebt in elk geval pm over die wielen:)
 
Back
Top