Aerox velgen onder beta ark

flippy6

Well-Known Member
Hallo allemaal '
ik heb een beta ark DD LC maar vindt de velgen van een beta echt spuug lelijk nu heb ik een Aerox blok en een Aerox achter adapter dus me achter velg past er gewoon op . nou de voorkant ik had gelezen dat een beta 12mm is en een Aerox 10 mm ' ik heb ook verschillende topic's gelezen maar word er niet wijzer van hoe ik het probleem kan oplossen om voor ook een Aerox velg te monteren ! kan iemand mij helpen ?

alvast bedankt !
 
Advertisement - register to remove this


Wat heeft dit daar mee te maken?


@ts.

Ik heb zelf Rox velgen onder een beta gehad. Heel tijdje terug al. Makkelijk was het niet.
achter was inderdaad geen probleem maar voor wel.

Je zit inderdaad met een as die niet gaat passe in de vork van je beta. Dat is niet het enige probleem. Je moet ook de remschijf bevesteging afdraaien aangezien anders het wiel niet in het midden komt te staan.

Kortom lastig klusje maar wel de moeite waard denk ik:

Mijn oude Beta met rox velgen eronder. (Volgens mij was ik 1 van de eerste samen met Jordy)
 

Attachments

  • betazijkant4hx.jpg
    betazijkant4hx.jpg
    75.3 KB · Views: 32
Wat heeft dit daar mee te maken?


@ts.

Ik heb zelf Rox velgen onder een beta gehad. Heel tijdje terug al. Makkelijk was het niet.
achter was inderdaad geen probleem maar voor wel.

Je zit inderdaad met een as die niet gaat passe in de vork van je beta. Dat is niet het enige probleem. Je moet ook de remschijf bevesteging afdraaien aangezien anders het wiel niet in het midden komt te staan.

Kortom lastig klusje maar wel de moeite waard denk ik:

Mijn oude Beta met rox velgen eronder. (Volgens mij was ik 1 van de eerste samen met Jordy)


Oke' maar hoe heb jij het gedaan , vind zelf Aerox velgen wel mooi onder een beta en SR velgen heeft iedereen al
 
Oke' maar hoe heb jij het gedaan , vind zelf Aerox velgen wel mooi onder een beta en SR velgen heeft iedereen al

Het is al weer een tijd geleden maar ik heb toen volgens mij bussen laten draaien voor in de rox velg. Deze heb ik op de maat gemaakt van de Beta ben. De schijf bevesteging heb ik laten afdraaien zodat de velg in het midden komt.
 
Het is al weer een tijd geleden maar ik heb toen volgens mij bussen laten draaien voor in de rox velg. Deze heb ik op de maat gemaakt van de Beta ben. De schijf bevesteging heb ik laten afdraaien zodat de velg in het midden komt.

Dus je heb het eigenlijk allemaal laten doen maar hoe precies want zo word ik er ook niet echt wijzer op .:|
 
Dus je heb het eigenlijk allemaal laten doen maar hoe precies want zo word ik er ook niet echt wijzer op .:|

Ik heb het allemaal zelf gedaan. Alleen het afdraai werk heb ik laten doen.
Maar dit is een jaar of 5 geleden dus ik weet niet precies meer hoe het zat.

Maar je zou ook eens zelf kunnen nadenken?

Ik heb je een aantal tips gegeven

Succes.
 
Back
Top