Aerox varioring

Even een snelle vraag. Heb een aerox uit 2010 die 75 loopt op GPS. Wil er een varioring in plaatsten omdat er deze week een rollerbank komt. Wat voor mm varioring heb ik nodig om hem 55 te laten lopen?

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Of haal gewoon je rijbewijs en nooit meer gezeik hebben, of anders gewoon aan de wet houden.

2takt is nou eenmaal niet zo makkelijk af te voeren als het even een tijdelijk optie zou zijn.
Kan je beter 2 uitlaten hebben, eentje begrensd en eentje zonder en dan de uitlaat even omgooien..

Andere optie is een kortere vertanding erin zetten (van een yamaha neos AC) dan zou die waarschijnlijk net aan 70 op de teller lopen of 65 met geluk.
 
Of haal gewoon je rijbewijs en nooit meer gezeik hebben, of anders gewoon aan de wet houden.

2takt is nou eenmaal niet zo makkelijk af te voeren als het even een tijdelijk optie zou zijn.
Kan je beter 2 uitlaten hebben, eentje begrensd en eentje zonder en dan de uitlaat even omgooien..

Andere optie is een kortere vertanding erin zetten (van een yamaha neos AC) dan zou die waarschijnlijk net aan 70 op de teller lopen of 65 met geluk.
Rijbewijs heb ik al. Anders aan de wet houden is gewoon saai. 50 rijden is niet leuk dus als het nodig is zet ik er tijdelijk wel een 3 of 4mm varioring in.
 
Back
Top