Aerox valt weg, ook na gas geven

Rick lamsma

New Member
Iemand die mij kan helpen?

Ik ben bezig met mijn aerox afstellen, hij liep eerst op 112, naar mijn gedachten kreeg hij te kort. Nu heb ik er een beetje mee gekloot met lucht, stationair en een grotere sproeier erin. Wou hij niet starten, nu weer de 112 erin, slaat hij heel snel af. Al veel gekloot met lucht en stationair. Bijv lucht vanaf 1.5 slag.) Maar na starten valt hij uit na 1 sec, ( klinkt niet te laag stationair, vlotterbaknaald beweegd soepel en hij trekt geen valse lucht aan het spruitstuk & luchtfilter. (Het gaat om een dellorto 17.5
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier 112?
Dat kan nooit goed zijn zo een grote sproeier is je bougie kleur wel goed
Dag jonas,

Sorry voor het niet melden van mijn setup:
DR70
Dellorto 17.5
Polini powerfilter
Polini koppeling
Polini high speed variateur set
Yasuni Z
En dus: sproeier 112

Al met al is de powerfilter 1 van de boosdoeners, hij zuipt als een malle
 
Dag jonas,

Sorry voor het niet melden van mijn setup:
DR70
Dellorto 17.5
Polini powerfilter
Polini koppeling
Polini high speed variateur set
Yasuni Z
En dus: sproeier 112

Al met al is de powerfilter 1 van de boosdoeners, hij zuipt als een malle
Een sproeier 112 iss heell groott heeftje bougie een mooi bruine kleur?
En idd een powerfilter heeft meer nadelen dan voordelen.
 
De bougie is zwart bedoel je?
Je sproeier is veelss ge groot je bougie moet een koffie bruine kleur hebben je moet toch zeker omlaag gaan metje sproeier maat je scooter gaat zeker niet starten alsje bougie helemaal zwart is
Dag jonas,

Stond in de winkel, ahhaha. Inderdaad de bougie hij was zwart, maar ik heb amper volgas gereden en eig max half gas gegeven, omdat hij met volgas eerst al zooo hard in een dip kwam en het klonk alsof hij ergens te weinig van kreeg
 
Dag jonas,

Stond in de winkel, ahhaha. Inderdaad de bougie hij was zwart, maar ik heb amper volgas gereden en eig max half gas gegeven, omdat hij met volgas eerst al zooo hard in een dip kwam en het klonk alsof hij ergens te weinig van kreeg
Dag jonas,

Stond in de winkel, ahhaha. Inderdaad de bougie hij was zwart, maar ik heb amper volgas gereden en eig max half gas gegeven, omdat hij met volgas eerst al zooo hard in een dip kwam en het klonk alsof hij ergens te weinig van kreeg
Je bougie moet veel kleiner zijn dan gaat die ook niet meer dippen. Hij krijgt gewoon te veel benzine waardoor ie verzuipt en geen vermogen meer kan leveren
 
Back
Top