Goedendag,
Me zoon heeft een Aerox 2 takt uit 2011.
Het volgende probleem doet zich voort.
Scooter start draait redelijk stabiel stationair af en toe een hikje bij stationair maar zodra we weg willen rijden dan valt hij uit.
Start dan de ene keer meteen de andere keer na paar keer trappen.
Wat we al gedaan hebben is Keerring vario kant vervangen.
sproeiers verandert van 88 naar 80 naar 74. in een 17,5 en 12 mm carb.
Bougie vervangen NGK BR9HS
Bobine vervangen en bougiedop.
Spruitstuk vervangen.
koppakking vervangen
Druk test gedaan met vinger op de opening van de bougie die drukte me vinger eraf bij trappen.
Benzine krijgt hij al is de bougie niet heel nat als die uitvalt gewoon vochtig.
Nog steeds blijft het probleem zich voort doen.
Had ook een nieuwe membraan erin gedaan maar toen ging die helemaal niet aan.
Nu twijfel ik of het een electrische probleem kan zijn Cdi, Ontstekking, spanningsregelaar.
Er zit een 12 spoels ontstekking op de scooter heeft deze een volle accu nodig om te starten met kickstart.
Het is een
50cc std blok
17,5 carb en we hebben ook een 12 carb (allebei getest)
Yasuni terugloop uitlaat.
5 gram rollen witte drukveer rode trekveren naraku koppeling.
Kan het probleem zich ook voort doen als de keering onstekkingszijde kapot is of is dit vergezocht.
Hopelijk hebben jullie wat ideeën want die van mij zijn op.
Mvg,
Michel.
Me zoon heeft een Aerox 2 takt uit 2011.
Het volgende probleem doet zich voort.
Scooter start draait redelijk stabiel stationair af en toe een hikje bij stationair maar zodra we weg willen rijden dan valt hij uit.
Start dan de ene keer meteen de andere keer na paar keer trappen.
Wat we al gedaan hebben is Keerring vario kant vervangen.
sproeiers verandert van 88 naar 80 naar 74. in een 17,5 en 12 mm carb.
Bougie vervangen NGK BR9HS
Bobine vervangen en bougiedop.
Spruitstuk vervangen.
koppakking vervangen
Druk test gedaan met vinger op de opening van de bougie die drukte me vinger eraf bij trappen.
Benzine krijgt hij al is de bougie niet heel nat als die uitvalt gewoon vochtig.
Nog steeds blijft het probleem zich voort doen.
Had ook een nieuwe membraan erin gedaan maar toen ging die helemaal niet aan.
Nu twijfel ik of het een electrische probleem kan zijn Cdi, Ontstekking, spanningsregelaar.
Er zit een 12 spoels ontstekking op de scooter heeft deze een volle accu nodig om te starten met kickstart.
Het is een
50cc std blok
17,5 carb en we hebben ook een 12 carb (allebei getest)
Yasuni terugloop uitlaat.
5 gram rollen witte drukveer rode trekveren naraku koppeling.
Kan het probleem zich ook voort doen als de keering onstekkingszijde kapot is of is dit vergezocht.
Hopelijk hebben jullie wat ideeën want die van mij zijn op.
Mvg,
Michel.