aerox valt uit na 60 kmh

nardogrey_rox

New Member
Ik heb pas een nieuwe 17,5 carburateur met een yasuni r erop gezet. toen ik voor het eerst ging rijden kwam ik erachter dat er onder de 25 kmh de kracht wegviel als ik volgas gaf en boven de 60 kmh viel hij gewoon zowiezo uit. Met uitvallen bedoel ik dat hij heel laag in zijn toeren ging lopen en als ik eenmaal stilsta omdat ie niet meer genoeg kracht had om vooruit te gaan slaat ie af. Ik dacht dat dit kwam omdat hij nog niet goed afgesteld was maar heb hem vandaag afgesteld en na ong de 60 kmh valt ie alsnog uit als ie dan eenmaal stilstaat krijg ik hem pas na een tijdje wachten weer aan. Dat de kracht wegviel onder de 25 is nu wel plotseling verholpen. de bougie kleur is gewoon goed. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Welke bougie heb je erin zitten?

Klinkt wel als een warm loper en ik bedoel geen VASTLOPER! Cilinder en zuiger worden uiteindelijk veel minder goed gesmeerd bij een bougie met een te hoge warmtegraat.
 
Ik heb een dergelijk probleem gehad, electrische choke was niet goed meer, bleef hangen ofzo. Opgelost met een andere choke.
Dus als je er niet uit komt, kijk daar eens naar
 
Back
Top