Aerox valt uit bij gas of te lang stationair

ZwExDean

New Member
Het betreft een yamaha aerox 2006 met een 70cc cilinder 17,5mm carburateur en een yasuni uitlaat. Heb de brommer gekocht toen die alleen op remreiniger liep. Toen heb ik de carburateur en sproeiers gereinigd en de naald die de vlotter vast houdt recht gebogen (deze was scheef waardoor die overliep en lekte) nu loopt ie wel stationair (voor een tijdje) en lekt die niet meer (voor wat ik nu kan zien) maar zodra ik gas geef of hem te lang stationair laat lopen Bwaaaaap valt ie uit. Behalve wanneer ik hem +- 30 seconden stationair laat draaien. Dan kan ik heel even gas geven dat ie net rijdt maar dan valt ie weer uit. en er zit geen accu in, kan dit het probleem zijn? (Ben verder geen expert in brommers) Soms start die ook moeiliik. ik doe er een filmpje bij


Ook zit er in het kapje voor waar volgens mij de accu hoor te zitten dit. Kan dit een probleem zijn? Zie foto https://ibb.co/FKpdYXh
 
Advertisement - register to remove this

Waarom haal je niet gewoon een nieuw naaldje ipv die ouwe recht te beunen? Dat ding ga je daar te douwen nooit weer 100% recht krijgen dus dat kan heel goed je probleem zijn.
 
Back
Top