Aerox valt na 100meter stil

Enzii

Black Sprintrox
Beste,

vorige week heb ik een aanrijding gehad met m'n scooter, en sinds dien valt ie altijd uit na 100meter rijden.

Heb onlangs al een nieuwe bougie gekocht.
De kleur van de bougie is wel koffiebruin, geeft ook goede ontsteking...

Setup;
70cc Metrakit Gietijzer heeft ondertussen 1000km erop zitten
Metrakit Ecologic uitlaat
Originele luchtfilter
12mm carbu met sproeier 110
3.2gram malossi gewichtjes
gele drukveer.


Ik hoop dat julie mij hier zo snel mogelijk kunnen verder helpen

Mvg Enzo
 
Advertisement - register to remove this

110? :p ga eerst is wat lager in sproeier
3,2 gram is ook aan de lichte kant..
en wat voor bougie is het? (hittegraad)
ik zou als ik jou was een br8 of br9 nemen.
verder; stottert ie? maakt ie vreemde geluiden, houdt ie in?
iets meer info aub
 
idd melf,
en wat mij redelijk lijkt is een 8 erin.
maar is een 12mm niet een beetje klein met een metra 70? =]

verder zou ff de carb, schoonmaken

en waar ben je aangereden? tegen de voorkant, achterkant, tegen het blok aan oid. is wat beter om te weten waar het probleem wss zou zitten,
denk het eigenlijk niet maar kan masskabel zijn.

Mvg,
 
@ spNk Filter al gecontrolleerd zit gewoon op z'n plek, en sproeier 110 reed hij het beste mee, was wel in de zomer, mss met dit weer 2 maatjes kleiner?

@ Spank heb er 3.7 in gestoken, en trok toen voor geen meter vraag me niet waarom:D Raar maar waar :D bougie is trouwens een BR8, hij stotterde tot ik m'n bougie heb vervangen, toen had die dat niet meer, rara geluiden zijn er ook niet, en ti's vooral alsk m'n gas los is't zoals ik m'n contact gewoon omdraai. Dan zegtie Bwoaaaaaaaaap.

@ Melf aerox heeft toch geen vacuumslang dacht ik? Correct me if o'm wrong. Maar zal het zeker al eens checken.

@ Michael M eigenlijk heb ik met m'n motor enkel de grond geraakt, m'n kickstarter dus:p voor de rest heeft ier niets geraakt, verder alleen met de kappen tegen de auto gezeten. En de massakabel? Kan toch niet dan zou ie nog eens niet moeten vertrekken... of gewoon hard stotteren...

Bedankt voor de hulp in elk geval :D

Grtzz
 
dat vacuum ding zich achter je underseat verstopt (rare plek vind ik zelf).
klinkt het alsof hij opeens veel valse lucht zuigt als je je gas loslaat?
of gaat ie langzaam uit?
loopt ie stationair goed? valt ie niet zomaar uit na een tijdje?
 
Dan mochten ze m ook best op een normale plek aan de onderkant van je tank maken, want je moet bijna al je kappen weghalen om bij dat vacuum ding te komen, wat letterlijk AAN je underseat zit
 
dat ligt bij een aerox wel anders, kapje tussen je z kappen eraf, z kapper eraf, zijkappen eraf, en dan pas je underseat, en ik weet niet zeker maar je monoseat moest volgensmij ook eraf 8P gekkenwerk
 
Back
Top