This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox Uitlaat Twinner vs Yasuni

RogerP

ENFORCER
Beste mensen,

Ik heb nu op mijn heilige scooter een IXIL twinner zitten,, CHroom..
En afgestelt loopt ie 90/95 echte kilometers op een standaard cilinder...
Andere rollers, trekveren, drukveer, sproeier luchtfilter groter gemaakt, enz..

Nu is me uitlaat soort van lek, en wil ik een yasuni c20 halen

Zou dit een wijs besluit zijn

Want ik trek nu goed hard op met ixil.. en ga 90 ongeveer..

Zou me optrek snelheid verbeteren?
en me top hoger gaan??

Bedankt alvast..

Cheers
 
geen c20 op een std scooter gooien, koop maar een yasuni R die lopen super op een 50cc....

en het gaat stukken beter lopen als een ixil twinner...
 
ik gok dat je een std cilinder hebt? dan zou ik GEEN c20 doen want dan ga je niet harder dan 40 rijden(als je dat al haalt)

had laatst voor de lol ff me C21 op me aerox met roze top gedaan optrekken was leuk maar daarna kwam een dip waar ie niet meer uitkwam(rond de 40-45)
 
Idd, zeker geen C20! Als je een Yasuni wilt is de R de beste keuze, anders een Shot/For Race ofzo. Maare 95km/h met een Twinner op std cilinder? Doe je goed...
 
erm.. naar mijn weten kan je idd ook gewoon een C20 @ std cil zetten..
C16 Zal wss minder werken
Een leuke aanrader is een Gianelli Reverse 8P maar das offtopic
 
speedwous said:
die vat ik absoluut niet dus leg uit

maar idd ik heb vaker gehoord dat een c20 aardig leuk loopt @ 50cc
meer toeren, meer slijtage, dus meer zuiger vervangen, vind het een beetje dom eig van een c20 @ std cilinder te nemen wegens de slijtage door het hoge toerental dat hij gaat draaien. met een yasuni R ga je meer trekkracht en vooral langer plezier van je std cilinder beleven.
 
Last edited:

ben ik met je eens.... ik zeg ook niet dat je een c20 moet gaan nemen omdat hij het zo goed doet.... denk dat een R het inderdaad beter zal doen. maar de ervaringen met een c20 op 50cc zijn niet altijd even slecht
 
Yorick@nrg said:
c20 op std cil gaat prima heel goed zelfs. als geld niet uitmaakt kun zou ik voor de c20 gaan.


95 echte km's is wel wat overdreven maargoed weer on topic


95 op teller.. zal wel 80 ofzo zijn..

Sorry had ik ff moeten melden..

heb nu stnd. uitlaat.. loop 65 op teller.. YAY!

kga voor c20 denk.. 150 euries.
 
en het uitzicht van een R en c20 verschild onderling niet zoveel als je er snel een oogje op werpt, dus waarom zou je dan een toeren beukende pijp nemen die enorm veel trekkracht inleverd tov de R ? ze hebben alle 2 hetzelfde tovve veertje aan de demper hoor, jeweettog 8P
 
Heb je eigenlijk een speciale reden om voor de C20 te gaan?
Zoals gezegd, een YasR/Shot ofzo lijkt me echt een stuk beter voor je standaard cilinder.
 
re

Mee eens ik zou zelf nog voor de shot gaan want die is een stuk goedkoper, maar een yasuni r is ook goed als je die mooier vind. Die gaan beide beter lopen dan een c16/c20 @ std cilinder