Aerox uit 09

Rolando

New Member
Hoi ik heb een aerox uit 09 waar ik eerst een dr70 op had nu ik daarmee een warmloper heb gehad heb ik maar een 70cc malossi sport er op gezet alleen als ik de scooter nu wil starten gaat dat beetje lastige dus ben ik gaan uitzoeken hoe dat komt wat ik dus veder heb gedaan is beetje met je luchtschroef enz lopen spelen de scooter start nu wel makkelijker alleen als ik hem start en ik geef gas klinkt het als of hij verzuip t is meer van dat hij begin met hing hing dan wilt hij wel gaan hij laat wel zien van ik wil maar na dat je gas geef hoor hing wooahp mijn stetup is 70cc malossi 17,5 carb met malossi powerfilter malossi delta clutch polini variateur kompleet licht dit aan de sproeier of aan wat anders ????
 
Advertisement - register to remove this

Rolando,

ik kan je hiermee niet helpen maar mij valt op dat je aan de forumleden vraagt of dit aan je sproeier ligt maar je vermeldt niet welke sproeier er nu in zit.

Verder is de vraag of je die powerfilter ook al gebruikte op je oude cilinder of dat je deze samen met de nieuwe cilinder hebt gemonteerd.

Ook vraag ik mij af loopt de scooter beter als hij koud is of als hij warm is?

Verder zie ik dat je dit draadje in twee verschillende rubrieken van dit zelfde forum hebt gepost, waarom?
 
Ja wist niet waar ik het moest zetten en de power filter is me nieuw op de cilinder geplaatst en als ik me goed herinner zit sproeier 80 der in laat me zo zeggen met de oude cilinder heeft hij het altijd gedaan en sinds dat er een nieuwe op zit doet hij dat
 
Bij een andere cilinder hoort opzijn minst ook een andere instelling van de carburateur.
Zonder de kleur van de bougie te weten is mijn beste gok dat de sproeier te klein is, mede ook omdat een powerfilter meer lucht doorlaat en daarmee de mengselverhouding verarmt.
 
Back
Top