Aerox trilt wat...

Rox4Evah..

Well-Known Member
hey allemaal,

Mijn aerox trilt,
als ik optrek dan gaat hij bij een wat hogere snelheid omhoog en omlaag trillen:S, niet erg veel maar tis wel irritant, als ik op topsnelheid zit trilt hij ni meer. en is het ook gevaarlijk als ik door rij met mijn aerox? want keb m niet graag kapot... en mijn lampen vallen wel eens uit :S kan dat ergens aan liggen? als ik op het achterte zadeltje mep springen ze weer aan o.0

Bij voorbaat dank,
 
Advertisement - register to remove this

dit kan in de vertanding zitten , maar ook kan de drukveer scheef in de koppeling zitten , dan krijg je een soort trilling..

maar er kan nog wel veel meer aan de hand zijn natuurlijk zoals een krom koppelingshuis , slechte blokrubbbers/lagers , kromme velg(en) , goedkope of slechte en/of versleten band enz.enz..
 
dit kan in de vertanding zitten , maar ook kan de drukveer scheef in de koppeling zitten , dan krijg je een soort trilling..

maar er kan nog wel veel meer aan de hand zijn natuurlijk zoals een krom koppelingshuis , slechte blokrubbbers/lagers , kromme velg(en) , goedkope of slechte en/of versleten band enz.enz..


ja idd ;)
miss mn voorvork beetje krom?

mijn setup :
50cc minarelli horizontaal
YYS veer 300mm
Tnt sportstuurtje met vooruitstaande clamp ( weet niet of dit verschil maakt ?)
banden zijn er nieuw opgezet bij valktweewielers.
racekoppeling is er ook bij valk opgezet, weet zo niet precies welke..
racevario met rolletjes van 4,7 gram volgens mij..
rechtsvoor is mijn schokdemper wat aant roesten :S

hoop dat je hier wat aan hebt.
Mvg,
 
ik heb wat nagevraagd bij een dealer, en hem een ritje laten maken.
hij zei dat het aan mn voorste schokbrekers ligt.. want die beginnen te roesten, en de rechter was lek :S. hij dacht dat dit het was.
Mvg,
 
Zit de nieuwe voorband er wel goed omheen? Ik denk dat die er gewoon niet goed opzit waardoor je een kleine verhoging hebt in de band, hierdoor stuitert ie..

rustig rijden (niks aan de hand), topsnelheid (niks aan de hand), ik heb het alleen met optrekken.. en het komt aan de voorkant weg.. Ja de rechter is lek :S krijg over 4 dagen nieuwe pootjes ;)
Volgens de dealer moet het dan wegzijn..

Bedankt,
 
Back
Top