Aerox trekt traag op

Rick lamsma

New Member
Hallo, zinds kort heb ik mijn DR50 cilinder en een yasuni R. Nou kan ik echt niet klagen want ik heb met deze cilinder minimaal 10 km winst, maar ik zou graag die top willen houden en wat sneller op trekken. In het begin trekt hij sloom op, daarna pakt hij hem op tot ongeveer 56 krijgt hij een dipje en vanaf de 64 trekt hij ineens enorm. Waardoor komt dit? En wat kan ik er aan doen om het te verbeteren
 
Advertisement - register to remove this

nieuwe cilinder en nieuwe uitlaat vraagt om het compleet opnieuw afstellen van je scooter, ik zou beginnen bij het afstellen van je carb, totdat je bougie mooie bruine kleur heeft, als dat gedaan is kun je beginnen met de overbrenging. vanuit stilstand wegrijden is je koppeling en je zegt dat ie weinig toeren maakt dus ik zou zeggen strakkere trekveren, kijken hoe dat gaat en als je vooruitgang boekt kijken of je nog steeds die dip hebt bij de 56-64 maar vergeet niet dat je nieuwe cilinder moet inrijden! dus doe rustig aan met het uittesten van je nieuwe spul anders is het eerder kapot dan je lief is, succes!
 
Back
Top