Aerox trekt slechter als die warm is

Jelle700

Member
hallo allemaal

Mijn aerox trek als een gek als ik mijn scooter start wanneer die koud is. Zodra ik 4x door de straat rijd (wanneer die dus warm is) trekt die gewoon een stuk slechter

Ook trekt die goed tot 30 dan tot 45 heeft die een dipje en dan trekt die als een idioot tot 65 met een uitloper tot 70

Ik heb er pas een Sito plus zonder prop uitlaat onder gedaan. De sproeier nog niet vervangen dat zal ik dan nog maar even doen voor mensen met deze oplossing aankomen!

Is er nog iets anders om hem continue zo snel te laten trekken als bij een koude motor en dat "Dipje" eruit te halen?
 
Advertisement - register to remove this

...Verandering van uitlaat , betekend ook aanpassing van Sproeier, en afstelling ( lucht schroef).
En me luchtschroef moet op 1,5 slag? + ik had al een Sito plus alleen die was nogal roestig dus heb ik er maar een nieuwe opgezet maar nu zonder prop dus aan de rolletjes en trekveertjes heb ik niks gedaan hij draait prima alleen dat vermogen.... de sproeier dat weet ik maar de luchtschroef is een goede
 
En me luchtschroef moet op 1,5 slag? + ik had al een Sito plus alleen die was nogal roestig dus heb ik er maar een nieuwe opgezet maar nu zonder prop dus aan de rolletjes en trekveertjes heb ik niks gedaan hij draait prima alleen dat vermogen.... de sproeier dat weet ik maar de luchtschroef is een goede
Luchtschroef inderdaad gewoon helemaal dichtdraaien en dan 1,5 slag open. Hoe ziet je bougie eruit? Vind het een vreemde reactie voor een te kleine sproeier, is niet iets waar ik direct aan zal denken.
 
Luchschroef met je gewoon afstellen.. 1.5 slag open is niks meer een punt waarop de scooter redelijk goed wilt lopen.. Maar met afstellen word het meet fine tunen..

En de rest moet je gewoon je setup kompleet opnieuw afstellen.
 
Back
Top