Aerox trekt niet

vincedelaat

Speedpinda
Hoi ik heb laatst een Aerox gekocht en alles deed het hij hij lekte iets ik dacht benzine dus maakte mij het niet veel uit ik rij ongeveer 100 en warmloper bleek waterkoeling te lekken is nu gefixt maar hij trekt niet meer op als eerst zit snelgas op en. Trok gelijk op autowheelie zou het kunnen zijn dat hij na 3 warmlopers de zuigerveren kapot zouden zijn?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb alles laten honen en nieuwe zuiger had alles te hard aangedraaid en nieuwe radiator aleen hij trekt iets beter op maar niet net als vroeger zit snelgas op en trok gelijk autowheelie boegie is natzwart maar daarvoor heeft hij met de zelfde setup zo goed getrokken en nadat mijn vario er af draaide tijdens het rijden trekt hij niet goed op setup:dr70cc cilinder malossi membraan originele luchtfilter met gat er in was al zo malossi delta clutch polini vario soms zit de vario bus ook vast iemand die mij kan helpen?
 
Ik kom er niet uit wat je in post #3 hebt geplaatst.. En daardoor heb ik geen zin om dat te lezen. Zou je graag punten en andere lees tekens en eventueel spatie eraan toe willen voegen?
 
Back
Top