Aerox trekt niet op.

Pierr

New Member
Hallo allemaal,
Ik heb een aerox gekocht en heb er een 17.5mm delhorto carburateur opgezet, nu loopt ie opeens nog maar 20kmh, eerst liep ie 80, hij trekt goed maar als ik vol gas geef trekt ie 2sec en daarna valt ie weg in toeren.
Ie and die weet waar t aan kan liggen?

Setup,
50cc std
17.5mm dellorto met elek. Choke
Sproeier 80
Powerfilter
Laser terugloop uitlaat

?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Gooi die power filter weg en begin eerst eens met een degelijk origineel luchtfilter te monteren.

Een powerfilter is zwaar overbodig voor deze "zielige" originele setup..
Een powerfilter is normaal alleen een laatste red middel als de originele box niet genoeg zuurstof door kan laten.. Voor jou setup geld dat totaal niet.
En met een origineel filter zou die weer goed moeten lopen.
 
Gooi die power filter weg en begin eerst eens met een degelijk origineel luchtfilter te monteren.

Een powerfilter is zwaar overbodig voor deze "zielige" originele setup..
Een powerfilter is normaal alleen een laatste red middel als de originele box niet genoeg zuurstof door kan laten.. Voor jou setup geld dat totaal niet.
En met een origineel filter zou die weer goed moeten lopen.
Hij loopt nu weer maarhij loopt nu 40, is dit opgelost als ik std luchtfilter dr op zet of ook lichtere rolletjes?
 
Standaard luchtfilter erop anders zal je met dit weer niet lang plezier hebben. Hoe je beschrijft dat je scooter in toeren zakt laat me gokken op smooren. Te weinig benzine. Jij hebt geen normaal luchtfilter dus je hebt in een keer veel meer lucht tov benzine in je mengsel. Ik weet bijna wel zeker dat hij te weinig benzine krijgt met een powerfilter en huidige afstelling
 
Back
Top