thehowlingworlf

New Member
Ik heb laatst een aerox r uit 2008 gekocht. Ik wilde deze en beetje standaard laten lopen (ongv 50 of 60) omdat bij ons de laatste tijd veel controles zijn. Ik heb allerlei nieuwe onderdelen besteld en erop gezet maar hij trekt voor geen meter op. Ik heb vanalles geprobeerd, veschillende rolletjes, verschillende drukveren, verschillende trekveertje maar niks blijkt te helpen. De scooter trekt met te weinig toeren weg en blijft ook te weinig toeren houden. Als de scooter 45-50 loopt dan pas is hij op het goede toerental en dan pas rijdt hij lekker.

Mijn setup is:
Dr50 cilinder
Standaard vario (rolletjes momenteel 4.7)
Varioring zit er nog in
Giannelli extra V2 (met prop er nog in)
Dellorto 17.5mm (sproeiertje 80, gasnaald middelste stand) bougie is mooi koffiebruin met een heel klein beetje zwart aan de rand. (sproeiertje 78 was net te klein)
Standaard luchtfilter
Malossi fly koppeling
Witte trekveertjes
Gele drukveer

Ik heb al geprobeerd:
witte en gele drukveer (malossi)
witte, groene en gele trekveertjes (voor malosi fly)
Rolletjes van 4.5 tot 5.5 gr
Ik heb alle verschillende combinaties gehad maar niks blijkt te werken.

Misschien heeft hier iemand een idee want ik ben momenteel radeloos.

Ps.
Ik heb ook een sito uitlaat waar de prop uit is, deze zat er eerst op, die heb ik er bewust uitgehaald omdat ik de scooter minder hard wilde laten lopen (hij liep toen 90). Ook met de sito uitlaat heb ik vanalles geprobeerd maar ik kreeg hem niet langzamer aan het lopen dan 75, vandaar dat ik de giannelli extra v2 heb gehaald met prop erin.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top