Aerox toy

Advertisement - register to remove this

Bijdehante figuren hier zeg. Denken ook dat ze verstand van een scootertje hebben.
Mijn eerste antwoord was oprecht bedoeld.
De tweede als geintje naar aanleiding van een opmerking hierover.
Wanneer je hier niet tegen kan, dan kan ik daar niets aan doen.
Niet iedereen heeft gevoel voor humor.
Helaas................
 
Oke oke. Mijn fout om zo serieus te zijn. Inmiddels scooter afgesteld wat nog niet mee viel. Polini Caburateur met Polini power filter. Geen goeie combinatie hij hield bij wegrijden ontzettend in. Verschillende sproeiers geprobeerd 110 naar 105 gegaan. Bleef hetzelfde. Toen ter plekke luchtfilter verwijderd en toen kwam meneer los. Zeer snel. Nu moet er eerst een ander filter op komen Twin Air?? Is dat een redelijke filter ? Wie kan mij dat vertellen ?
32A02FE2-EC01-4293-94F2-4616E22C426E.jpeg338C5A11-96D1-47D3-B056-7DBA4DEBAAD9.jpeg52DCCDB6-CE1D-4866-965F-808947BE5BD0.jpeg
 
En houd je ontsteking het verder wel een beetje bij? Of is er een speciale reden dat je er geen binnenrotor op hebt gezet? Over het algemeen kan de standaard waterpomp van minarelli wel aardig wat vermogen hebben, maar als.je er over denkt naar een electrische over te stappen heb ik er nog wel 2 te koop die ik toch niet gebruik. Mocht je interesse hebben stuur me even een pm.

Maare na je fotos zit iedereen nu natuurlijk op filmpjes te wachten he
 
En houd je ontsteking het verder wel een beetje bij? Of is er een speciale reden dat je er geen binnenrotor op hebt gezet? Over het algemeen kan de standaard waterpomp van minarelli wel aardig wat vermogen hebben, maar als.je er over denkt naar een electrische over te stappen heb ik er nog wel 2 te koop die ik toch niet gebruik. Mocht je interesse hebben stuur me even een pm.

Maare na je fotos zit iedereen nu natuurlijk op filmpjes te wachten he
Hoe kan ik een filmpje hier plaatsen want die heb ik wel. Binnenrotor gaat er nog wel komen. Die elektrische waterpomp is optie. Zit niet in verbinding met krukas neem ik aan. Extern met voeding aan te sluiten of heb ik het verkeerd ,??
 
Hoe kan ik een filmpje hier plaatsen want die heb ik wel. Binnenrotor gaat er nog wel komen. Die elektrische waterpomp is optie. Zit niet in verbinding met krukas neem ik aan. Extern met voeding aan te sluiten of heb ik het verkeerd ,??
Je hebt het helemaal goed, zijn van die vaak gebruikte Bosch pompjes die je gewoon tussen een stuk van je kvs slang zet en dan met een schakelaartje aansluit op je accu.

Filmpje misschien op youtube knallen en dan de link posten misschien? Zet zelf normaal alleen fotos op het forum, lastig filmen in je eentje
 
Lijkt mij dat als hij wel lekker loopt zonder luchtfilter dat er gewoon een kleinere sproeier in moet.

Hoeft niet perse. Filter kan de lucht flow ook beperken.. Dan komt er gewoon niet genoeg flow er door en dan wilt die gewoon niet rijden..

Dan kan je wel met sproeiers omlaag en omhoog gaan, maar dan loopt die nog steeds kut en gewoon niet af te stellen.
Post automatically merged:

En houd je ontsteking het verder wel een beetje bij? Of is er een speciale reden dat je er geen binnenrotor op hebt gezet? Over het algemeen kan de standaard waterpomp van minarelli wel aardig wat vermogen hebben, maar als.je er over denkt naar een electrische over te stappen heb ik er nog wel 2 te koop die ik toch niet gebruik. Mocht je interesse hebben stuur me even een pm.

Maare na je fotos zit iedereen nu natuurlijk op filmpjes te wachten he

Alleen voor de levensduur is het natuurlijk niet goed voor de waterpomp.. Is niet ontworpen om op hoge rpm te laten draaien, zelfde als de oliepomp. Is ontworpen voor normale lagere toerentallen.
 
Back
Top