Aerox total loss!, auto doorgereden.

Bett

Well-Known Member
hallo,

Ik heb de 27e een ongeluk gehad met een auto [zijn schult],
de auto is doorgereden en zit nu met een scooter die total loss is..

Reed langs het kanaal hier, en zat een zoort knik in de weg, en op dat moment komt er een auto aan, auto nam de bocht iets te wijd en raakte mij dus, ik verloor de controle dus, en op dat moment kwam ik ook nog een grind/slechte weg op..

Ik van me scooter af geslingerd, 40 meter doorgeschoven over de weg in t-shirt, scooter tegen een paaltje aan tot stilstand gekomen.. frame is doorgeknikt, stuur op plek van buddy, alle kappen kapot, voorvork krom, C16 naar de klote enz enz enz.


Kan ik dit nog ergens verhalen of iets dergelijks?, of ben ik alles gewoon kwijt..


Mvg, Bernd
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou zowiezo aangiften doen bij de politie want voor de door gereden auto is dat een hoge straf namelijk.

doorrijden na een ongeval is een ernstige zaak. (spreek uit evaring)

Dus dat zou ik zowiezo doen.

Verder ligt het eraan hoegoed je nu verzekerd ben als de bestuurder niet gepakt kan worden.
 
Kenteken heb je niet?
Sowieso aangifte en goed nadenken wat voor auto het was. Wellicht kunnen ze er nog wat mee. Als je all risk bent verzekerd heb je geluk, als je alleen WA hebt kun je fluiten naar je centen...

Verder kun je niets doen, alleen hopen dat politie de verdachte vindt of je moet zelf getuigen hebben?
 
hallo,

Ik heb de 27e een ongeluk gehad met een auto [zijn schult],
de auto is doorgereden en zit nu met een scooter die total loss is..

Reed langs het kanaal hier, en zat een zoort knik in de weg, en op dat moment komt er een auto aan, auto nam de bocht iets te wijd en raakte mij dus, ik verloor de controle dus, en op dat moment kwam ik ook nog een grind/slechte weg op..

Ik van me scooter af geslingerd, 40 meter doorgeschoven over de weg in t-shirt, scooter tegen een paaltje aan tot stilstand gekomen.. frame is doorgeknikt, stuur op plek van buddy, alle kappen kapot, voorvork krom, C16 naar de klote enz enz enz.


Kan ik dit nog ergens verhalen of iets dergelijks?, of ben ik alles gewoon kwijt..


Mvg, Bernd

Weet je wat voot auto het was ? Type ? Kleur ? Hier kunnen ze al veel mee bij de politie.

Succes man ! :'(
 
Back
Top