Aangeboden Aerox te koop met snel spul

Status
Not open for further replies.

Wuntke

DDL Tjoening
Hallo,

ik bied bij deze mijn aerox aan, het is momenteel nog een straat sprinter, maar zet er een Evo p10 op en je kan gewoon mee knallen met de sbo jongens. Dat was ook de bedoeling volgend jaar, hij is momenteel nog niet opgebouwd volgens de SBO regels dat zou deze vakantie gaan gebeuren maar de interesse in deze scooter neemt helaas af.

Wat zit er allemaal op en onder de scooter:

het blok:

-TP due plus '04 met losse binnekop dus. DDL tuned (is 19 pk mee gehaald uiteindelijk
-MHR Speed/Team '06 pijp
-PVL Twins analoge ontstekking
-MHR Overrange poulies
-MHR 2000 vario (+- 30/40 km oud)
-Hebo verstelbare koppeling
-VL 14 membraam
-SP2.0 Wig DDL getuned
-Kiesler recht spruit DDL getuned
-Stage6 24mm carb met powerjet (black edition)
-Malossi ventilvar afgedraaid
-Inlaat getuned op elkaar
-Power one p10 met c3 lagers

Helaas zit die 19 pk erniet meer in, dit is omdat een cili slijt, alleen er bestaat geen grotere zuiger voor deze cilinder dus hij lijdt flink compressie verlies, tog zit er nog 14 pk in. Maar zet er een andere p10 cili op (MHR Rep/Evo/Nieuwe TP due + etc)

Wat zit er op de scooter:

-Sprint frame (ingekort, ZONDER kenteken (is het oude [NHO] Terrox frame)
-TNT Jaguar groene kappenset zitten wel een paar krasjes op maar verder helemaal goed/mooi
-Reich pompje
-Doorzichtige KVS slange
-Deluxe killswitch (op de foto staat de rode ernog op, maar dat is nu een zwarte met zo'n klippie)
-YSS 310mm achterveer
-1.5L tankje in de buddy
-Voorkant verlaagt
-Voor een Schwalbe Powertrack bandje, Achter een Stage6 slick
-EPC style stuur
-Stage6 CNC type 2 remhevels en kickstart en slakenhuis (zit er nu dus voor de sier op)
-Buzetti zijstandaard (nog nie opde foto, daarom staat hij daar op een kratje)

Is gewoon een complete sprinter behalve dat er nu dan een minder cili op zit. Dat is ook het enigste minpunt, alles is vorige week nog nagekeken bij DDL Tuning door mij en een medewerker daar. Dat kan Sieb wel bevestigen.

Voor deze scooter zou ik graag nog 1000/1100 willen want zitten gewon goede en vrij nieuwe onderdelen op.

MVG
Stephan
men kan mij mailen of pm'en bij interesse

P61904382.jpg
Is hij nog niet helemaal zoals hierboven beschreven

P61904393.jpg

P6190447.jpg

P6110447.jpg

en dan heb k ook nog 2 filmpjes, 1 testbankrun toen hij nog met 19mm stond toen had hij 18.2 ofzo en 1 stukje van een sprint wedstrijd op strijen.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CUpqMI1-LW4"]YouTube - Scooter sprint Strijen[/ame]
sprintje tegen arjan op strijen 30 april

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kZbGqJjHANw"]YouTube - Wuntke's Aerox @ testbank DDL Tuning 18.2 pk, Due plus '04, mhr team pijp etc.[/ame]
opde bank met 18.2 pk

Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back