Aerox Subframe, Begrenzers, SR DD Velgen, Stage6 Koppeling, STR8 Kapdelen

Status
Not open for further replies.

DeJongh

Well-Known Member
De volgende onderdelen gaan de verkoop in wegens, het standaard maken van mijn scooter voor de verkoop en nog een hoop spul wat ik nog had liggen. Ik woon in Cadier & Keer, dit ligt tegen Maastricht en versturen is geen probleem.

Regels:
- Gelijk geld (ik wacht geen weken op je loon dat je nog moet krijgen).
- Geen MSN praatjes (ik rijd tegenwoordig auto en scooters interesseren me niet meer zoveel).
- Afhandelen kan via PM, mail of MSN (je kunt je email PM-en dan voeg ik je wel toe of stuur je een mail).
- Ik stuur het spul zo snel mogelijk op nadat het geld op mijn rekening staat (ophalen kan natuurlijk ook).
- Prijzen zijn bieden (houd het wel een beetje leuk).
- Iets is pas definitief verkocht als het geld op mijn rekening staat.

Begrenzers
Ik heb hier 2 begrenzers.
- Een verstelbare begrenzer (bovenste), deze is nieuw en helemaal compleet met schakelaar en handleiding (niet op de foto).
- En een eurobegrenzer (onderste) deze heb ik gebruikt en werkte perfect en begrensde op ongeveer 55kmpu, alles zit erbij (plugje staat niet op de foto zit er wel bij).
40ahvz9.jpg

Richtprijs Verstelbare begrenzer: €20,-
Richtprijs Eurobegrenzer: €15,-
(Beiden kunnen in een envelop, dus goedkoop verzenden!


SR DD Velgen
Een setje SR DD velgen, met redelijk banden en standaard coating. Eventueel met standaard schijven.
3zrhm3p.jpg

Richtprijs: €75,-

Stage6 Koppeling
Zoals je op de foto kunt zien een nog helemaal complete Stage6 koppeling met alles derbij en 100% nieuw.
33m4s4p.jpg

Richtprijs: €60,- Onder Voorbehoud Verkocht

STR8 Kapdelen
- Een STR8 rechter z-kap en beiden stuurkapjes. Alle drie nog ongespoten en nieuw.
4bnpw7r.jpg

Richtprijs Z-Kap: €20,-
Richtprijs Stuurkappen: €20,-


Alleen de spullen die in deze post staan zijn er nog de rest is verkocht!!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top