Aerox stuurkap zit los..

Zo ziet het er bij mij ook precies uit, behalve dat touw eromheen dan :p
Maargoed, zit het bij jou zo los dat ze eraf vallen dan? Bij mij blijft het zitten, maar over hobbeltjes e.d. gaat het trillen en het ziet er natuurlijk niet zo mooi uit he ;)
Kga er volgende week wat aan doen en laat het dan wel zien, status nu (beetje donkere foto, maar het is te zien....) :

http://img432.imageshack.us/img432/4695/710200573is.jpg
 
Hmm dat ziet er ook niet al te best uit :p jah ik heb t niet zo dat ze eraf vallen maar !:p het trilt vreselijk erg dus ik heb het even zo gefixed dan is het wat minder .. want alles wat trilt gaat kapot! :p

Kdenk dat ik zo even maar gewoon een normale tellerkap ga bestellen... wat ga jij doen dan Racierox ? ga je dat fixen op een of andere manier , ga je nieuwe tellerkap bestllen of... ?

Greetz
Roy
 
Wat doen jullie nou allemaal zo moelijk :p ?

Koop OF gewoon een nieuwe kap, OF een tnt stuur. Die teller enzo heb je toch niet nodig en die knipperlichten ook niet ? Lijkt mij.. Je kan ze sowieso achter nog gewoon laten zitten .. En voor zou je ook nog gwoon zwaardvisknipperlichtjes kunnen kopen van 15 euro per 2 ofzo.. ff aansluiten en klaar is kees 8P

Iig dat heb ik wel gedaan, moet die knipperlichtjes er nog op zetten..

tsjuuuuus:*
 
Ik zou het wel willen oplossen, maar ik weet niet waar het nou precies aan ligt, want rond die tellerkap sluit het ook niet, dat ga ik volgende week bij het spuiten ff bekijken. Als het echt ernstig is ga ik toch voor een tnt stuurtje idd, maar hoe moet het dan met je verlichting, dus stadslicht, groot licht, enz?
 
Racierox said:
Ik zou het wel willen oplossen, maar ik weet niet waar het nou precies aan ligt, want rond die tellerkap sluit het ook niet, dat ga ik volgende week bij het spuiten ff bekijken. Als het echt ernstig is ga ik toch voor een tnt stuurtje idd, maar hoe moet het dan met je verlichting, dus stadslicht, groot licht, enz?

Gewoon x|
Die stuurknoppen kan je zo allemaal overzetten hoor ? Je schuift ze zo op het stuur, 2 imbusjes vast draaien en klaar ben je :) Dus je behoudt gwoon alles. Ik heb wel nog ff die draden ingetaped voor de zekerheid.. Tegen water e.d...
 
Jz. said:
Gewoon x|
Die stuurknoppen kan je zo allemaal overzetten hoor ? Je schuift ze zo op het stuur, 2 imbusjes vast draaien en klaar ben je :) Dus je behoudt gwoon alles. Ik heb wel nog ff die draden ingetaped voor de zekerheid.. Tegen water e.d...

Owww, ik wist niet dat het zo simpel was, ik heb alles nog nooit opengehad of bekeken hoe het zit, maar bedankt!
 
Racierox said:
Kwist het natuurlijk wel dat je de erop moest zetten, maar hoe zit het met de bedrading bedoel ik? Jij zegt dus dat je die gewoon laat hangen, eventueel intaped ofzo?

Ja die verdwijnen gewoon tussen je voorkap en binnenkap. Er zit als het goed is al een rubber slangetje omheen zegmaar, tegen de regen ofzo.. Maar ik had het ff ingetaped voor de zekerheid :)

oja, je moet ook je kmteller kabel eruit halen.. En gewoon je dashbord enzo loshalen. Zijn paar schroefjes en zit met een kliksysteem ofzo dacht ik. Het is iig amper werk..
 
Back
Top