Aerox streetrace traag?

Hallo, ik ben van een mezoly 70cc overgegaan op een stage 6 streetrace 70cc in de hoop dat dat wat sneller liep. Ben echter nog niet tevreden met de 90km/u die ik net haal. Ik heb meerdere mensen gezien die ze 100+ laten lopen.

Setup is:
Stage 6 streetrace 70cc
19mm carb
Gianelli reverse
Malossi vario
Malossi fly clutch
Gele drukveer
Rode trekveren
4,6 g rollen

iemand een ieder hoe ik hem sneller laat lopen?
 
Advertisement - register to remove this

Ik hoorde van de neef van de buurman zijn vrouw en die had weer via via in de buurtsuper gehoord dat het onzin was ;-)
Eerst zien, dan geloven.

Mijn D kadet gaat ook 230 ( voor de wat oudere mensch hier )
In extra korrelig beeld.

 
Hoorde van iemand dat ie 111 liep
111 op een streetrace 70 op gps is dus echt een broodje aap, elk joch dat niet kan sleutelen of nergens iets vanaf weet legt iets met een grotere cilinderinhoud op zn beunhok en dan wordt ineens dat magische getal 110/120 in het rond gegooid terwijl dat ding wrs niet eens de 3 cijfers aantikt.
 
Als je de filmpjes op YT bekijkt, zie je de naald van de snelheidsmeter ver over de 80 kmpu , die de snelheidsmeter maximaal kan aangeven, pieken.
Pas je dan dezelfde schaalverdeling toe als van nul tot 80 dan zit je inderdaad aan de 120 kmpu en soms zelfs 130 kmpu. ;)
 
Als je de filmpjes op YT bekijkt, zie je de naald van de snelheidsmeter ver over de 80 kmpu , die de snelheidsmeter maximaal kan aangeven, pieken.
Pas je dan dezelfde schaalverdeling toe als van nul tot 80 dan zit je inderdaad aan de 120 kmpu en soms zelfs 130 kmpu. ;)
Als die norm waarheidsgetrouw is loopt mijn zip 240, hou toch op
 
@Jari2003joling Je kan t best halen hoor, maar niet met jouw setup. Je wordt sws gekneld door die Reverse. En een 21mm + sport/race membraampje zal ook helpen. Probeer sws eens een Yasuni City16/Carrera 16, dan zal t al een stuk dichter in de buurt komen. Een streetrace is zeker wel capabel om 110 te halen (of in ieder geval dicht in de buurt), hij houdt zn vermogen namelijk over een groter toerenbereik aan dan bijvoorbeeld een Malossi Sport of Polini Sport.

Suc6
 
@Jari2003joling Je kan t best halen hoor, maar niet met jouw setup. Je wordt sws gekneld door die Reverse. En een 21mm + sport/race membraampje zal ook helpen. Probeer sws eens een Yasuni City16/Carrera 16, dan zal t al een stuk dichter in de buurt komen. Een streetrace is zeker wel capabel om 110 te halen (of in ieder geval dicht in de buurt), hij houdt zn vermogen namelijk over een groter toerenbereik aan dan bijvoorbeeld een Malossi Sport of Polini Sport.

Suc6
Nee joh een streetrace met een c16 is overkill. Zit je niet met de Stage6 pro in de war? Die streetrace is toch altijd de tegenhanger van de DR70 geweest. Niks mis mee overigens maar denk dat je verwachtingen een beetje te hoog zijn geweest @Jari. Overkomt iedereen hoor
 
Nee joh een streetrace met een c16 is overkill. Zit je niet met de Stage6 pro in de war? Die streetrace is toch altijd de tegenhanger van de DR70 geweest. Niks mis mee overigens maar denk dat je verwachtingen een beetje te hoog zijn geweest @Jari. Overkomt iedereen hoor
Nee die haal ik zeker niet in de war. Het mooie van een streetrace tov. een mal sport is dat een malossi een halve pk meer draait en daarna qua grafiek gelijk altijd tov het aantal toeren. Een streetrace levert die halve pk meer in, maar houdt daarna zn koppel/pk's langer aan in de toeren. Wat ook gelijk verklaard wrm je met een streetrace 9/10x een hogere top hebt dan met een malossi sport.
Geloof je me niet en/of wil je bevestiging? Zoek het dan maar op.
 
Back
Top